اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه خبر داد

برپایی 219 مراسم ازدواج در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه گفت: تاکنون 219 مراسم ازدواج به همت خیران برای زوج‌های جوان برپا شده است.

برپایی 219 مراسم ازدواج در ارومیه
فراز غفارزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه امسال تا ابتدای ماه محرم برای 219 زوج مراسم ازدواج برپا شده است به طوری که برای افزایش دامنه خدمات این کانون باید رسانه‌ها نسبت به معرفی این کانون و خدمات آن مبادرت کنند.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود اصحاب رسانه در این حوزه اقدام کنند این کانون در فضای معنوی برای تسهیل امر ازدواج جوانان راه‌اندازی شده است، لذا انتظار می‌رود رسانه‌های جمعی با اطلاع رسانی اهداف و خدمات این کانون برای مقابله با تهاجم فرهنگی، احیای سنت نبوی ازدواج و برآورده شدن آرزوهای جوانان وارد عرصه شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این محل تسهیلات بلاعوض برای امر ازدواج جوانان با همت خیران پرداخت می‌شود خدمات برای همه طبقات جامعه ارائه می‌شود و جامع هدف آن فقط یک طبقه خاص از مردم نیست بلکه همه جوانان می‌توانند به این محل برای مطلع شدن و زیرپوشش قرار گرفتن مراجعه کنند.
این مسئول با بیان اینکه زمان ارائه خدمات نام و نشانی از کانون ملاحظه نمی‌شود، تصریح کرد: مسئولان کانون فقط با زوج‌ها برای برگزاری مراسم ارتباط برقرار می‌کنند، لذا سعی ما بر این است برای حفظ شخصیت طرفین مراسمی آبرومندانه بدون اطلاع خانواده‌ها و مهمانان برگزار شود.
وی با اظهار به اینکه مراسم به هیچ عنوان از ابتدا تا انتها گروهی برپا نمی‌شود عنوان کرد: زوجین همه خدمات با سلیقه خود انتخاب می‌کنند خدماتی مانند لباس عروس با مدل‌های روز، پیرایش عروس، ماشین عروس، تزئین ماشین، کارت دعوت، فیلمبرداری توسط آقا و خانم، سفره عقد زوجین طبق سلیقه خود انتخاب می‌کنند.
مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه اذعان داشت: بخش ناچیزی از هزینه‌های عروسی از زوج‌ها دریافت می‌شود، ولی بخش عظیمی از آن توسط دفتر مرکزی کانون و خیران تأمین می‌شود به طوریکه می‌توان این‌گونه گفت خیران به عنوان ذخیره باقیات صالحات در این راه قدم گذاشته‌اند.
انتهای پیام/ن۲۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول