اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماه سال‌ جاری صورت گرفت

صدور 442 مورد پروانه ساختمانی در منطقه 4 اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و اداری مالی شهرداری منطقه چهار اصفهان گفت: طی 9 ماهه سال‌جاری 442 مورد پروانه ساختمانی در منطقه چهار صادر شده است.

صدور 442 مورد پروانه ساختمانی در منطقه 4 اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی باقری در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد پروانه‌های صادره ساختمانی در این شهرداری افزود: 442 مورد پروانه طی 9 ماهه سال‌جاری تا پایان آذرماه صادر شده است، ۷۵ پروژه عمرانی جزء ردیف سال 91 بوده که 21 پروژه آن از بقیه شاخص‌تر است.
معاون عمرانی و اداری مالی شهر اصفهان تصریح کرد: 100 میلیارد تومان هزینه این پروژه‌ها شده که این هزینه عمرانی معادل هزینه عمرانی سال گذشته و 68 درصد است.
وی با بیان اینکه 2 هزار و 75 هکتار از بافت اصفهان مصوب شهر اصفهان است که نزدیک 4هزار بافت فرسوده داریم که مصوب نشده است.
باقری با اشاره به اینکه سهم بافت فرسوده معادل پنج درصد و معادل 108 هکتار بافت فرسوده است، ادامه داد: نزدیک به 8 هزار نفر در این بافت فرسوده ساکن هستند.
وی همچنین از رشد 244 درصدی پروانه در بافت فرسوده در شش ماهه سال 90 در بافت فرسوده خبر داد و گفت: در 9 ماه سال جاری 31 پروانه برای بافت فرسوده این منطقه صادر شده است.
معاون عمرانی و اداری مالی شهرداری منطقه چهار دو محله کردآباد و ورودی خیابان بزرگمهر را مهم‌ترین قسمت بافت فرسوده این منطقه برشمرد.
وی با بیان اینکه بیشترین بافت فرسوده شهر اصفهان در منطقه سه شهرداری اصفهان است، بیان داشت: بسیاری از زمین‌های این منطقه به دلیل نداشتن سند مالکیت در بافت فرسوده از مهم‌ترین معضلات در ساماندهی و به‌سازی بافت فرسوده است که سبب شده شهروندان کمتر از تسهیلات استفاده کنند.
باقری تصریح کرد: همه پروژه‌های سال گذشته اجرایی شده و توانستیم 82 درصد بودجه سال 90 را اخذ کنیم.
وی به آزادسازی خیابان حمزه اصفهانی و لاهور اشاره و افزود: پیش‌بینی هزینه آن بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان بود که تاکنون 7 میلیارد تومان در سال جاری هزینه غیر نقدی شده است.
معاون عمرانی و اداری مالی شهرداری منطقه چهار با تاکید به اینکه درآمد شهرداری منطقه چهار 100 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: اکنون 88 درصد آزادسازی این خیابان‌ها انجام شده است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول