اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار مرکزی چالوس:

صدور پروانه ساختمان در چالوس الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چالوس گفت: با راه‌اندازی سایت و بخش الکترونیکی صدور پروانه در چالوس، متقاضیان می‌توانند از منزل خود با دریافت فرم‌های مربوطه کار اداری خود را انجام دهند.

صدور پروانه ساختمان در چالوس الکترونیکی می‌شود
علی ردایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس از بهره‌برداری پل تجن‌کلا سفلی که اتصال چهار روستا را به همراه دارد، خبر داد.
وی تصریح کرد: این پل با اعتبار 70 میلیون تومان که از محل درآمد تعاونی دهیاران بخش مرکزی چالوس بوده است، به بهره‌برداری رسید.
بخشدار مرکزی چالوس ادامه داد: این پل قبلا بسیار باریک بوده و تصادفات زیادی نیز در این محور رخ داد که بازسازی و احداث پل جدید یکی از درخواست‌های مهم روستاهای بخش مرکزی بوده است.
ردایی تصریح کرد: رفع مشکلات عمومی مردم و توجه به امور زیربنایی روستاها یکی از اولویت فعالیت‌های بخشداری مرکزی محسوب می‌شود که تاکنون توانستیم در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته باشیم.
بخشدار مرکزی چالوس همچنین از بهره‌برداری پل نجارکلا از مصوبات سفر رهبری خبر داد و گفت: این پل نیز با هزینه اعتباری بیش از 500 میلیون تومان برای اتصال 20 روستای بخش مرکزی به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: اصلاح جاده روستایی تجن کلا به عربخیل نیز یکی دیگر از برنامه‌های بخشداری مرکزی چالوس است که با صرف هزینه 10 میلیون تومان انجام شده است.
ردایی تاکید کرد: بررسی مشکلات و بازدید از روستاها به همراه مدیران ادارات و نهادها یکی از برنامه‌های مهم بخشداری مرکزی چالوس محسوب می‌شود که به صورت هفتگی برگزار می‌شود.
بخشدار مرکزی چالوس متذکر شد: یکی از برنامه‌های مهم بخشداری مرکزی چالوس راه‌اندازی سایت اینترنتی بخشداری و الکترونیکی کردن صدور پروانه است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: با راه‌اندازی سایت و بخش الکترونیکی صدور پروانه متقاضیان می‌تواند از منزل خود با دریافت فرم‌های مربوطه کار اداری خود را انجام دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول