اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فروش شرکت برق استان مرکزی خبر داد

صرفه‌جویی 24.5 مگاوات برق در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از صرفه‌جویی 24.5 مگاوات برق با اجرای طرح تعطیلات تابستانی صنایع در استان خبر داد.

صرفه‌جویی 24.5 مگاوات برق در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، محمد اسماعیل سرگردی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی و در راستای همسوسازی صنایع برای مشارکت بیشتر در بهینه‌سازی مصرف برق، اعمال طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه تابستانی صنایع در بازه زمانی 15 خرداد تا اول شهریور ماه سال جاری با موفقیت اجرا شد.
وی تصریح کرد: در تابستان سال جاری تعداد 101 مشترک صنعتی در این طرح همکاری کردند که این مشارکت به کاهش 24.5 مگاوات مصرف برق منجر شد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به تداوم طرح تعطیلات تابستانی صنایع در سال آینده گفت: این شرکت مصمم است با تعاملات مناسب تعداد صنایع بیشتری را در طرح تعطیلات تابستانی صنایع در سال 91 داشته باشد.
سرگردی خاطر ‌نشان کرد: در این طرح مشترکان صنعتی تعطیلات تابستانی، تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای خود را با هماهنگی شرکت توزیع از ابتدای خرداد تا ابتدای شهریور انجام می‌دهند و با توجه به میزان همکاری خود مشمول تخفیف‌های قابل توجه در محاسبه بهای برق خواهند شد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: در سال جاری افزون بر 650 میلیون تومان تخفیف به صنایع همکار داده شده است.
وی عنوان کرد: این شرکت آمادگی دارد به منظور پیاده‌سازی هر چه بیشتر مدیریت انرژی در صنایع به تبادل تجارب خود با مشترکین صنعتی اقدام کند.
شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هر ساله در راستای بهینه‌سازی مصرف برق با برپایی سمینارها و جلسات مدیریت مصرف ویژه مشترکان صنعتی ضمن تبیین مهم‌ترین راهبردهای شرکت در ارتباط با بهینه‌سازی مصرف برق نسبت به ترویج فرهنگ مصرف صحیح و ممیزی انرژی در شرکت‌های صنعتی بزرگ اقدام می‌کند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول