اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه:

تأمین برق علت اصلی تاخیر در راه‌اندازی پل مکانیزه شهید سلطانی کرج است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: تامین برق علت اصلی تاخیر در راه‌اندازی پل مکانیزه شهید سلطانی است.

تأمین برق علت اصلی تاخیر در راه‌اندازی پل مکانیزه شهید سلطانی کرج است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه، مهرداد کیانی افزود: تامین برق از مشکلات اصلی تاخیر در راه‌اندازی این پل بوده است و در این خصوص مسئولیتی متوجه پیمانکار نیست.
وی با اذعان بر تاخیر سه ماهه بهره‌برداری از این پل عنوان کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و با آگاهی از تاخیر زمان بهره‌برداری شرایط استفاده از پله‌های معمولی این پل مکانیزه برای شهروندان فراهم شده است ضمن آنکه پل قدیمی مجاور پل مکانیزه جدید جمع‌آوری نشده است.
کیانی با اشاره به خارج شدن یکی از رشته‌های پله برقی این پل عابر گفت: این موضوع از جمله مشکلات پیش آمده درباره پل مکانیزه عابر پیاده بوده که در حال حاضر نیز این مشکل رفع شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با بیان اینکه افتتاح پل به صورت رسمی هم‌زمان با دهه فجر، اظهار داشت: شهروندان هم اکنون از پل مکانیزه شهید سلطانی استفاده می‌کنند.
کیانی تأکید کرد: با توجه به اینکه ساخت این پل به صورت مشارکتی با بخش خصوصی انجام شده است، سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه هیچ بدهی بابت تکمیل و راه‌اندازی پل عابر مکانیزه شهید سلطانی ندارد.
این مسئول در توضیح شرایط فنی پل‌های مکانیزه مجهز به پله برقی بیان کرد: پله برقی پل‌های مکانیزه عابر پیاده دارای شرایط خاص فنی است که از جمله این شرایط تجمیع چند هزار قطعه متحرک برای به حرکت درآوردن پله‌های برقی است.
وی با بیان اینکه سازه پله برقی با پله‌های معمول بسیار متفاوت است، عنوان کرد: از شرایط ویژه این سازه به هم پیوستن قطعات در محل احداث پل است که نصب آن را با توجه به شرایط محیطی با مشکلات خاصی مواجه می‌کند.
این مسئول با تاکید بر فراهم آوردن شرایطی به منظور حداکثر بازدهی زمان بهره‌برداری از این سازه‌های ترافیکی افزود: شرایط خاص فنی این سازه‌ها از دلایل عمده‌ای است که زمان بهره‌برداری از این پل را با تاخیر مواجه کرده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه، پل مکانیزه عابر پیاده در محل پرتردد شهید
سلطانی را از بزرگ‌ترین پل‌های عابر پیاده ذکر و بیان کرد: طول این پل 130 متر است و مجهز به پله معمولی، پله برقی و آسانسور است.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول