اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

دولت در هدفمندی یارانه‌ها شتابزده عمل نکند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها به صورت شتابزده عمل نکند.

دولت در هدفمندی یارانه‌ها شتابزده عمل نکند
موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با وجود مخالفت عده‌ای به مرحله اجرا درآمده است و نباید طوری باشد که دولت در پیشبرد این قانون احساساتی عمل کند.
وی با بیان اینکه در این میان عده‌ای نیز موافق با اجرای این قانون بودند، تصریح کرد: همکاری هرچه بیشتر مردم در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها سبب شده تاکنون این قانون به خوبی پیش رود.
این مسئول با بیان اینکه دولت نباید در افزایش 20 درصدی حامل‌های انرژی در سال جاری اقدام کند، افزود: افزایش حامل‌های انرژی در سال جاری سبب می‌شود تا در روزهای پایانی سال فشار مضاعفی به مردم وارد شود.
حسینی‌صدر با بیان اینکه در این زمینه نباید نسنجیده عمل کنیم، گفت: احساساتی عمل کردن سبب شکست در اجرای این قانون خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این میان همکاری مردم مطلوب ارزیابی می‌شود، اظهار داشت: مردم نسبت به اجرای این قانون امیدوار هستند و در این میان طبیعی است افرادی از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها ناراضی باشند.
این مسئول ادامه داد: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در بسیاری از کشورها اجرایی شده است ولی زمانی که کشورها در اجرای این طرح عجولانه عمل کرده‌اند، شاهد شکست آنها بودیم.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: در این میان باید از شتابزدگی دوری کرد و به صورت آهسته جلو رویم.
حسینی‌صدر با بیان اینکه قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در پنج سال به صورت کامل اجرایی می‌شود، تصریح کرد: شیب ملایمی که در ابتدای اجرای این قانون در نظر گرفته شده بود باید در حین اجرا نیز مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول