اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

متولیان فرهنگی باید در مسیر آرمان‌های نظام گام بردارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به ویژگی‌های متولیان فرهنگی گفت: متولیان فرهنگی باید در مسیر آرمان‌های نظام گام بردارند.

متولیان فرهنگی باید در مسیر آرمان‌های نظام گام بردارند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری بعدازظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین که در فرهنگسرای رازی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تاثیرگذاری فرهنگ بر اعتقادات دینی و قلبی مردم گفت: عرصه فرهنگ به دلیل تأثیر فراوان بر اعتقادات دینی و قلبی مردم، می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد و در صورت کوچک‌ترین لغزش، آثار زیان‌باری بر بدنه جامعه وارد سازد و فرهنگ سر وکاری با شعار و تبلیغ ندارد.
فرماندار شهرستان ورامین با تاکید بر انجام کارهای میدانی عنوان کرد: نباید به بهانه کمبود اعتبار و بودجه فقط به حرف و سخن بسنده کرد بلکه باید با برنامه‌ریزی و کارهای میدانی ضمن بازخوانی اصول انقلاب نسبت به انجام کارها و فعالیت‌های زیربنایی و مبنایی اقدام کنیم. 
منصوری در ادامه تاکید کرد: حسن ارتباط با مسئولان دستگاه‌های فرهنگی، ارتباط مناسب با خبرنگاران، فرهیختگان و هنرمندان مهمترین راه برای پیشبرد اهداف فرهنگی است.
وی در ادامه با تشریح ویژگی‌های متولیان فرهنگی بیان داشت: متولی فرهنگ شهرستان باید در مسیر اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و بر این اصول پایبند باشد. 
معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: متو‌لیان فرهنگ ضمن ایجاد تعامل نزدیک با تمام اقشار جامعه، باید سعی کنند تا با حرکت در مسیر اصلی کار که همان اصول انقلاب اسلامی مبتنی بر مسائل دینی است، به اهداف والای فرهنگی ایران اسلامی دست یابند و نباید به خاطر راضی کردن فرد یا گروه خاص از این اصول دور شوند.
فرماندار شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: در جامعه همواره خواصی وجود دارند که می‌توانند بر روی ذهن عوام تأثیر داشته باشند که باید با ساماندهی نخبگان جامعه، زمینه افزایش فرهنگ عمومی جامعه را فراهم کرد.

کاظمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ورامین شد
در ادامه این مراسم از زحمات و تلاش های حسین قرائی، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد.
جعفر کاظمی نیز به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین معرفی شد.
این گزارش حاکی است، مراسم معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین امیر شمس معاون فرهنگی‌، مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان ارشد این شهرستان در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول