اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت واگن‌پارس خبر داد

افزایش صددرصدی تولیدات واگن‌ پارس در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت واگن‌پارس از افزایش صد‌درصدی تولیدات این کارخانه در سال جاری خبر داد.

افزایش صددرصدی تولیدات واگن‌ پارس در سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حسین عاشوری بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: در سال جاری شرکت واگن‌پارس قراردادهای خوبی را برای ساخت واگن به امضا رسانده است که انعقاد این قراردادها موجب پویایی هر چه بیشتر این مجموعه تولیدی خواهد شد.
وی تصریح کرد: قراردادهای جدید منعقد شده استفاده بهتر از ظرفیت‌ها و توان شرکت را به دنبال داشته و موجب اشتغال بیشتر خواهد شد.
مدیر عامل شرکت واگن‌پارس با تاکید بر لزوم حمایت از بخش تولید داخل بیان کرد: تولید داخل نیازمند حمایت است و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسئولان استان از کارخانجات تولیدی موجب رونق اقتصادی کشور شده و استقلال هر چه بیشتر کشور را به دنبال دارد.
عاشوری اظهار داشت: امروز تحریم دشمنان علیه کشور شدت گرفته است که دشمنان باید بدانند این تحریم‌ها نه تنها ضرری برای کشور ندارد بلکه موجب افزایش توانمندی کشور می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: کارکنان واحدهای صنعتی باید با درک شرایط اقتصادی جهان و کشور با افزایش راندمان و بهره‌وری در راستای رشد و شکوفایی واحدهای صنعتی که در آن فعالیت می‌کنند، بکوشند.
آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی افزود: حمایت از صنعت یکی از ضروریات امروز کشور است و مسئولان کشوری باید حمایت خود را از تولید داخل افزایش دهند.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول