اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

کاندیداها از دادن وعده‌ در حیطه کاری شهرداری بپرهیزند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: کاندیداها از دادن وعده‌هایی که انجام آنان در حیطه وظایف شهرداری است، بپرهیزند.

کاندیداها از دادن وعده‌ در حیطه کاری شهرداری بپرهیزند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین که در جمع اعضای هیئت راهیان عاشورا و مدیران شهرداری سخن می‌گفت، از کاندیداهای ‌انتخابات 12 اسفندماه سال‌ جاری خواست از دادن وعده و وعیدهایی که در حوزه اختیارات آن نیست بپرهیزند.
وی با اعلام اینکه شهرداری تبریز با شناسایی و مشکلات و نیازهای شهری شهروندان خود به دنبال رفع و حل این مشکلات و پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان است از کاندیداهای مجلس آینده خواست از دادن وعده و وعیدهایی که امکان اجرای آن را ندارند و نیز وعده‌هایی که انجام آنان در حیطه وظایف شهرداری است،بپرهیزند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه شهرداری تبریز بیش از هر نهاد و فرد دیگری به دنبال حل مشکلات شهروندان است، افزود: طی این سال‌ها نیز شهرداری همواره در راستای حل مشکلات مردم حرکت کرده توانسته تا حد قابل قبولی رضایت‌مندی مردم را به دست آورد.
نوین، همچنین با تأکید بر حضور حماسی عموم مردم ایران به ویژه شهروندان تبریزی در انتخابات 12 اسفند امسال خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌ها و فرمایشات متعدد خود به شاخص‌های مورد توجه در انتخاب افراد اصلح اشاره کرده‌اند که از مهم‌ترین این شاخص‌ها می‌توان به پاکی و سلامت نفس، گذشته و عقبه درخشان و بدون مسئله، پرهیز از ثروت‌اندوزی، عدم ارتباط با کانون‌های ثروت و قدرت همچنین تلاش برای خدمت صادقانه و واقعی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی به اصول و ارزش‌های نظام در کنار خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و شهروندان فهیم تبریزی باید بر اساس این شاخص‌ها افراد اصلح را انتخاب کنند.
شهردار تبریز در ادامه با انتقاد از حرکت‌ها و تبلیغات پیش از موعد برخی کاندیداها تصریح کرد: هنوز که اتفاقی نیفتاده، برخی افراد کاندیدا در مناطق محروم و کم‌برخوردار حضور می‌یابند و وعده و وعیدهای آنچنانی می‌دهند و من با صراحت اعلام می‌کنم این قبیل وعده‌ها هیچ ارتباطی با شهرداری و خدمات این مجموعه ندارد و من و همکارانم هیچ تأسی از این افراد و وعده‌های آنان نداریم.
وی گفت: چرا که به حقوق و مطالبات مردم واقفیم و کاندیداهایی که وعده می‌دهند گمان نکنند که مردم مسائل را تشخیص نمی‌دهند.
نوین در عین حال افزود: از راه‌یافتگان به مجلس آتی امید است در مجلس مدرس‌وار عمل کنند و با شجاعت از حقوق مردم و نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن دفاع کنند و با در نظر گرفتن خواسته‌ها و حقوق مردم و رضایت خدا، مدرس‌وار از حقوق مردم دفاع کنند و نامی ماندگار و نیک از خود بر جای بگذارند و به مرام‌نامه و سوگند خود با ملت، نظام و مقام معظم رهبری پایبند باشند.
وی در ادامه همچنین با انتقاد از صرف هزینه‌های هنگفت از سوی برخی کاندیداها، آن هم ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات گفت: امروز و از سوی برخی کاندیداها پول‌هایی خرج می‌شود و با این ترفندها به دنبال رأی مردم هستند در حالی‌که مردم به دنبال ریشه و صداقت افراد هستند تا بر اساس شاخص‌های ترسیمی مقام معظم رهبری به اصلح‌ترین افراد رأی بدهند و مردم تبریز دنبال چنین افرادی هستند.
شهردار تبریز افزود: مردم نمایندگان مجلس، کاندیداها و رفتار و عملکرد آنان را رصد کرده‌اند و عملکرد آنان مشخص است و بر اساس شاخص‌ها و عملکردها رأی خواهند داد و چهره‌هایی که با اصل نظام و ارزش‌ها‌ی انقلاب مشکل دارند باید از سوی مردم طرد شوند.
نوین در عین حال از مردم نیز خواست به جای توجه به برخی وعده‌های غیرواقعی برخی چهره‌های حاضر در انتخابات به ویژه در خصوص مسائل شهری، مطالبات و خواسته‌های خود را از متولیان اصلی شهر که همانا شهرداری است، پیگیری کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم آگاه و بصیر ایران به کاندیداهایی رأی خواهند داد که در کنار مردم و در خط انقلاب و رهبری قرار دارند و به جای وعده‌های غیرواقعی و واهی، به دنبال حل مشکلات موجود کشور هستند.
نوین ابراز امیدواری کرد در سایه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس، قدرت و اقتدار نظام و ملت ایران بیش از گذشته به رخ جهانیان کشیده شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول