اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی عنوان کرد

بازرسی از 1600 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی گفت: واحد بازرسی و نطارت بر آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان در 9 ماهه سال ‌جاری یک‌هزار و 622 مورد بازرسی از آموزشگاه‌های سطح استان را به عمل آوردند.

بازرسی از 1600 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی، محمدرضا سیابانی افزود: در راستای کیفیت‌بخشی عملکرد آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد و بهره‌وری مطلوب از سرمایه، نیروی انسانی و امکانات همچنین تحقق اهداف سازمان از سوی واحد بازرسی و نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به صورت منسجم و مستمر در 9 ماهه امسال یک‌هزار و 622مورد بازرسی صورت پذیرفت.  
وی، ضمن تاکید بر انجام بازرسی‌های دقیق و برخورد مناسب بازرسان با مدیران آموزشگاه‌ها، گفت: نظارت مستمر و دقیق باعث افزایش کیفیت در آموزشگاه‌های آزاد خواهد بود.
سیابانی افزود: طرح بازرسی از آموزشگاه‌ها با هدف بهبود سطح کیفی آنها با توجه به معیارها و ملاک‌های آموزشی روز در استان آذربایجان‌شرقی اجرا شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی بیان داشت: این طرح در سطح استان آذربایجان‌شرقی از جمله تبریز، مراغه، میانه، بناب، کلیبر، اهر، شبستر، هشترود و مرند از ابتدای سال به صورت مرتب، پیوسته و منظم صورت می‌گیرد.
وی گفت: پس از بررسی نتایج این بازرسی‌ها به منظور بالا بردن کیفیت آموزش‌ها در بخش خصوصی آموزشگاه‌هایی که دارای وضعیت مناسبی با توجه به استانداردهای آموزش فنی و حرفه‌ای هستند مورد تشویق قرار گرفته و همچنین با آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای دارای اشکال، طبق آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات آموزشگاه‌ها معرفی شده و در طول 9 ماه، تعداد هفت آموزشگاه از لحاظ آموزشی غیرمجاز اعلام و تعطیل شده‌اند.
سیابانی ادامه داد: هم اکنون تعداد 572 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در 881 رشته مهارتی شامل 78 آموزشگاه در رشته‌های صنعتی، 462 آموزشگاه در رشته‌های خدماتی و فناوری اطلاعات و 32 آموزشگاه در رشته‌های کشاورزی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول