اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متولدین بهمن‌ماه با نام روح‌الله در استان البرز تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: متولدین بهمن‌ماه که نام روح‌الله برای آنها انتخاب شود، توسط این مرکز تجلیل می‌شوند.

متولدین بهمن‌ماه با نام روح‌الله در استان البرز تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، انقلاب اسلامی ایران برآمده از توان و اندیشه ایرانیان غیوری است که به رهبری امام بزرگوار خویش پایه‌های سلطنت پهلوی را سرنگون کرده و ولایت اسلامی را جایگزین آن کردند.
نقش امام خمینی (ره) به حق در قیام مردم ایران علیه رژیم سفاک پهلوی اثرگذار بود که به لحاظ شخصیت والای ایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
به واقع تأثیر شدید افکار امام گران‌قدر در تعیین مسیر حرکت انقلاب انکار ناشدنی است که این امر حتی بعد از رحلت ایشان نیز ثابت شده است و هرکس که روش امام (ره) را بررسی کند به خوبی می‌داند که بیداری اسلامی امروز در دنیای اسلام، نشأت گرفته از همین شیوه و روش خداپسندانه و الهی وی است.
این وظیفه خطیر بر دوش همه مسئولان نظام اسلامی به ویژه خدمتگزاران کودکان و نوجوانان است که هر چه بهتر و بیشتر امام راحل (ره ) و نقش سازنده ایشان را در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی بیان نموده و نسل‌های آینده را با شخصیت ایشان آشنا سازند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز به منظور زنده نگه داشتن هر چه بیشتر یاد و خاطره امام راحل (ره) و در جهت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ضمن هماهنگی با سازمان ثبت احوال استان، به کودکان عزیزی که از ابتدای بهمن‌ تا آخر این ماه متولد شوند و نام زیبای روح‌الله را برگزینند، جوایز وی‍‍‍ژه‌ای اهدا می‌کند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول