اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زرقان:

تانکر‌های آّ‌ب‌رسانی جوابگوی نیاز روستای بخش زرقان نیست

خبرگزاری فارس: بخشدار زرقان از وضعیت بد یک روستا در این بخش خبر داد و گفت: مردم این روستا قطره‌ای آب برای خوردن ندارند و تانکرهای آبرسان نیز جوابگو نیست.

تانکر‌های آّ‌ب‌رسانی جوابگوی نیاز  روستای بخش زرقان نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد اسدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز اظهار داشت: آب چند روستای بخش زرقان قطع شده و تانکرها نیز به اندازه برای آبرسانی نیست و مسئولان نیز اعلام می‌کنند با کمبود اعتبار مواجه هستیم.
اسدی ادامه داد: سپاه پاسداران نیز به کمک ما شتافته است اما با توجه به مشکلات موجود جوابگو نیست.
وی همچنین خواستار رفع مشکل کارگروه آب و کشاورزی بخش زرقان شد و ابراز داشت: برای جلوگیری از تنش‌ها باید این کارگروه تشکیل و مشکلات کشاورزان رفع شود.
در ادامه جواد زرین کلاه فرماندار شهرستان شیراز گفت: نباید بگذاریم برای مردم سختی پیش آید و باید این را مورد توجه قرار داده و تا رفع مشکل پیگیر باشیم.
زرین کلاه تصریح کرد: باید مسئولان استانی در زمینه آبرسانی به روستاهای شیراز ما را یاری دهند تا آب آشامیدنی مردم تامین شود.
به گزارش فارس، برداشت‌ها از جلسه امروز شورای اداری شهرستان شیراز این بود که تنها برای رفع مشکلات مانند گذشته، مسئولان و متولیان امر به این می‌اندیشند که باید تمام مشکلات را جمع‌بندی کرد تا برای رفع آنها برنامه‌ریزی شود، اما زمانی با خبر می‌شویم که عمر خدمتی این مسئول پایان یافته و مشکلات نیز آن طور که باید و شاید رفع نشده و تنها در جدولی خط‌کشی و تایپ شده در صورتجلسه‌ای لای پرونده‌ها به فراموشی سپرده شده است.
امید است، مسئولان به این موضوع توجه کرده و به جای اینکه تنها لیست‌برداری از مشکلات داشته باشند، یک مشکل اولویت‌دار را به طور کامل رفع کرده و پس از آن به دنبال رفع چکشی سایر مشکلات باشند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول