اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

112 روستای گلستان از آب آشامیدنی سالم بی‎بهره است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: بیش از 112 روستای استان گلستان از آب آشامیدنی سالم بی‎بهره است و برای تامین آب شرب سالم در این روستاها به 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

112 روستای گلستان از آب آشامیدنی سالم بی‎بهره است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود عصر سه‌شنبه در افتتاح متمرکز پروژه‎های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در استان گلستان اظهار داشت: بسیج سازندگی در سپاه به منظور توسعه خدمات روستا برای ایجاد عدالت در بهره‎مندی یکسان شهر و روستا ایجاد شده است و ما نیز همگام با آنها در این راه قدم برداشته‎ایم و تا اندازه‎ای که بتوانیم کمک به این طرح‌ها را در اولویت‎های خود قرار می‎دهیم.
وی با بیان اینکه 30 درصد از استان گلستان در مناطق توسعه نیافته قرار دارد، تصریح کرد: در طول این سال‌ها دولت برای توجه به مناطق محروم عزم جدی داشته است و اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده و مدیران در این راستا کار زیادی را انجام داده‎اند.
معاون عمرانی استاندار گلستان احداث 186 خانه بهداشت را یکی از دغدغه‎های دولت برشمرد و افزود: برای احداث این تعداد خانه بهداشت 8 میلیارد برآورد هزینه شده که تاکنون 2 میلیارد آن تامین شده است.
دادبود ابراز داشت: خدمات بهداشتی که پیشانی کار در حوزه سلامت است یک حرکت استراتژیک برای کل کشور محسوب می‌شود و نهاد ریاست جمهوری به دنبال این است که ظرف دو سال آینده تمام پروژه‌های خانه بهداشت را به اتمام برساند.
وی افزود: همچنین در بخش آسفالت نیز تمام روستاهای بالای 50 خانوار در دستور کار قرار گرفته و 8 میلیارد بودجه نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به خدمات ارزنده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: سپاه امین دولت در اجرای پروژه‎ها است و هر جا که کار خیلی بزرگ باشد به قرارگاه خاتم‌الانبیا اعتماد می‎کنیم.
دادبود با بیان اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب در پروژه‎های بزرگ سازندگی نهفته است، اذعان داشت: در شرایطی که تحریم‎ها هر روز عرصه را بر ما سخت‌تر می‎کند بسیج با خلاقیت، ابتکار و توانمندی‎های خودشان ما را از این بن‌بست خارج می‎کند و در حفظ دستاوردها و دفاع از اقتصاد این کشور کوشا هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول