اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

ساختمان دهیاری آبشیرین گچساران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان محلی گچساران، ساختمان دهیاری آبشیرین افتتاح شد.

ساختمان دهیاری آبشیرین گچساران افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای آبشیرین گچساران اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 30 دهیاری در حال احداث وجود دارد.
ابراهیم جعفری، میانگین پیشرفت فیزیکی ساختمان‌های دهیاری‌های در دست ساخت کهگیلویه و بویراحمد را 60 درصد عنوان کرد و گفت: چهار دهیاری از پیشرفت تا 25 درصد و 9 ساختمان نیز از پیشرفت 25 تا 50 درصد برخوردار هستند.
وی افزود: پنج ساختمان دهیاری در کهگیلویه و بویراحمد نیز دارای پیشرفت کاری از 50 تا 75 درصد بوده و سه دهیاری نیز با پیشرفت فیزیکی 75 تا 95 درصد در حال احداث و تکمیل هستند.
جعفری بیان داشت: با تأمین اعتبار لازم، عملیات احداث ساختمان دهیاری در دیگر روستاهای کهگیلویه و بویراحمد نیز آغاز می‌شود.
این مقام مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم خدمات رسانی به روستاها گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات مطلوب و بی‌نظیری را به روستاییان ارائه داده است.
جعفری تصریح کرد: همزمان با آغاز دولت نهم و دولت دهم خدمات‌رسانی به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته شتاب بیشتری گرفته است.
بخشدار مرکزی گچساران نیز در این آیین ابراز داشت: شش دهیاری در گچساران در حال ساخت بوده که ساختمان دو دهیاری در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
ذبیحی با اشاره به کمبود اعتبارات برای ساخت دهیاری‌ها، گفت: سه دهیاری دیگر در گچساران با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.
وی تصریح کرد: روستای آبشیرین با دارا بودن 450 خانوار و جمعیتی افزون بر 2 هزار و 200 نفر در 15 کیلومتری گچساران قرار دارد و دارای فضاهای آموزشی، بهداشتی، پایگاه موقت و نانوایی است.
بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به اینکه 80 درصد مردم این روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: با رفع مشکلات در زمینه بازگشایی معابر این روستا، مشکل گازرسانی آن برطرف می‌شود.
ذبیحی بیان داشت: در بیشتر نقاط این روستا طرح هادی و بهسازی انجام گرفته و همچنان در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: این روستا از سال 82 دارای دهیاری بوده اما به دلیل کمبود اعتبارات، تاکنون بهره‌برداری از ساختمان دهیاری این روستا به تأخیر افتاد.
ذبیحی گفت: از مجموع 31 روستای دارای دهیاری گچساران، تنها پنج روستا دارای ساختمان دهیاری است.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول