اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راهداری اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی:

20 میلیون مترمکعب برف‌روبی در محورهای خراسان‌رضوی انجام شد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راه و ترابری خراسا‌ رضوی از برف‌روبی بیش از 20 میلیون مترمکعب برف در محورهای خراسان‌رضوی در پی بارش‌های هفته گذشته خبر داد.

20 میلیون مترمکعب برف‌روبی در محورهای خراسان‌رضوی انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی حسین غلام‌زاده اظهار داشت: روزهای 13 تا 16 ماه‌جاری به دنبال بارش سنگین نزولات آسمانی در اکثر نقاط استان، اکیپ‌های مجهز راهداری زمستانی شهرستان‌ها در محورهای اصلی و فرعی استان به اجرای عملیات ویژه برف‌روبی و محورگشایی در 9هزار و 27 کیلومتر راه‌های استان پرداختند.
سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی تعداد پرسنل فعال در این طرح را 3 هزار و 904 نفر روز عنوان کرد و افزود: 2 هزار و 224 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در چهار روز تمام محورهای پوشیده از برف را تحت پوشش قرار دادند.
غلام‌زاده با اشاره به مصرف 37 هزار و 731 تن شن و نمک در این مدت افزود: 40 هزار و 51 کیلومتر باند در این مدت برف‌روبی شده که شامل تمام طول آزادراه و بزرگراه‌های استان و 90 درصد راه‌های اصلی و فرعی تحت پوشش بوده است.
سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی همراه نداشتن زنجیر چرخ در برخی خودروهای عبوری از محورها را عمده‌ترین مشکل در مدت مذکور عنوان کرد و افزود: این امر گاهی سبب بروز مشکل و اختلال در ترافیک جاده‌ای می‌شد پس از تمام کاربران جاده‌ای درخواست دارم با آگاهی از وضعیت جوی و همراه داشتن زنجیر چرخ و آذوقه کافی در هنگام عزیمت به جاده‌ها سفر خود را آغاز کرده و به توصیه‌های پرسنل راهداری در جاده‌ها با دقت عمل کنند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول