اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان:

جامعتین جزو محورهای اصلی در حفظ جایگاه‌ ولایت فقیه در کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان گفت: جامعتین جزو محورهای اصلی در حفظ جایگاه‌ ولایت‌فقیه در کشور هستند.

جامعتین جزو محورهای اصلی در حفظ جایگاه‌ ولایت فقیه در کشور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام مهدی اژه‌ای در حاشیه جلسه جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان اظهار داشت: امروز جامعتین جزو محورهای اصلی در حفظ جایگاه ولایت فقیه در کشور هستند.
وی در ادامه با اشاره به میدان آمدن جامعه مدرسین حوزه علمیه‌قم و جامعه روحانیت‌مبارز افزود: جامعه مدرسین خلاصه‌ای از حوزه علمیه قم است و جامعه روحانیت مبارز تهران هم شخصیت‌های بزرگی هم‌چون شهید بهشتی و شهید مطهری را در راه اسلام داده و امروز نیز شخصیتی هم‌چون آیت‌الله مهدوی‌کنی که هنوز برای جامعه شناخته شده نیست، محوریت این جامعه است.
رئیس جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان با اشاره به اینکه این دو جامعه پشتیبان اصولگرایان هستند، تصریح کرد: جامعتین قصد لیست دادن ندارند اما به‌نظر می‌رسد پس از سال‌ها احساس خطر جدی کرده‌اند که عده‌ای درصدد هستند تا در داخل جریانات انقلاب مسائلی که به زیان کشور است، پیش بیاورند.
وی اضافه کرد: این دو جامعه برای اینکه گروه‌های سیاسی خط امام با هم متحد شوند به میدان آمده‌اند و قطعا آماج حملات و تهمت‌ها نیز قرار می‌گیرند.
اژه‌ای با برشمردن اهداف جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هدف نخست این دو جبهه حفظ جایگاه ولایت‌فقیه است که از سوی دوست و دشمن مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفته است، به نظر من رهبر انقلاب امروز مظلوم‌ترین فرد کشور هستند.
وی با بیان اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیت‌مبارز جزو ستون‌‌ها و محورهای حامی ولایت‌فقیه هستند، ادامه داد: هدف دوم حضور این دو جامعه، وحدت و جلوگیری از تفرقه‌های آشکار و پنهان دشمن است.
رئیس جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان حضور حداکثری مردم در انتخابات را سومین هدف این دو جامعه برشمرد و تاکید کرد: انقلاب ما که تا پیش از این برای کشورهای اسلامی زمینه‌سازی می‌کرد امروز پس از بیداری‌اسلامی و برگزاری انتخابات در این کشورها جایگاه عملی پیدا کرده است.
وی اظهار داشت: اگر انتخابات ما الگوی ضعیفی برای انتخابات کشورهای اسلامی دیگر باشد، هم به ملت خود و هم به مسلمان ضرر زده‌ایم.
اژه‌ای اضافه کرد: چهارمین هدف حضور دو جامعه در انتخابات نیز تشکیل مجلس قدرتمند و حضور نمایندگانی است که حافظ خون شهیدان، پاسدار اسلام و حامی‌ بی‌ریا و صادقانه از ولایت‌فقیه باشند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول