اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد آذربایجان غربی:

مساجد باید تبدیل به کانون وحدت شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مساجد باید تبدیل به کانون وحدت شود تا دشمنان از توطئه‌های مختلف ناامید و مایوس شوند.

مساجد باید تبدیل به کانون وحدت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمدرضا بابازاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است از این رو باید این فرصت را در راستای انتقال این ارزش‌ها و آرمان‌ها به نسل جدید مغتنم شمرد.
وی با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مساجد از دوران گذشته تاکنون همواره محلی برای وحدت و همدلی مردم بوده و بسیاری از حرکت‌های انقلابی علیه حاکمان ظالم در این محل شکل گرفته است.
بابازاده با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ‌می‌توانند راهی برای مقابله با اهداف دشمنان در جنگ نرم باشند ادامه داد: مساجد سنگر اسلام هستند و باید کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز به سلاح نرم که همان ارتقای سطح اعتقادی و ایمانی است تجهیز شوند.
این مسئول در ادامه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دشمنان در راستای کمرنگ کردن انتخابات راهبردهای و اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند که دلسرد کردن مردم، تحریم انتخابات و ناامن نشان دادن فضای انتخاباتی از مهمترین این راهبردهاست.
وی اضافه کرد: مسئولان باید در راستای برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات، مردم را به نتایج انتخابات دلگرم کرده و مانند همیشه با حضور پرشور خود در صحنه‌های انقلاب و انتخابات دشمنان را مایوس کنند.
بابازاده با بیان اینکه مساجد باید تبدیل به کانون وحدت شود تا هرگونه فتنه و توطئه دشمنان ناکام شود بیان کرد: خدشه‌دار کردن نتیجه انتخابات از توطئه‌های دشمنان است که در این راستا تلاش می‌کنند تا نادرست بودن نتیجه انتخابات را به مردم القا کنند که در این زمینه مردم  مسئولان باید هوشیار باشند و روحانیان و ائمه جمعه نیز وظیفه دارند مردم را نسبت به این توطئه‌ها آگاه کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول