اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز آذربایجان شرقی:

خیران در روستاهای محروم مسکن می‌سازند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز آذربایجان شرقی، گفت: با تصمیم هیئت مدیره این انجمن، برنامه‌ریزی ما بیشتر به سمت ساخت مسکن در روستاهای محروم مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی است.

خیران در روستاهای محروم مسکن می‌سازند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داود شفاعت ظهر امروز در پنجمین نشست مدیران انجمن خیران مسکن‌ساز و دفاتر مشارکت‌های مردمی حساب 100 حضرت امام (ره) که با شرکت استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و کردستان در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در سطح استان آذربایجان‌شرقی خیران بسیاری وجود دارند و انجمن خیران مسکن‌ساز آذربایجان‌شرقی باید این افراد را جذب کند.
وی افزود: تمام شرایط لازم برای ساخت مسکن نیازمندان مهیا است و پروژه‌های انجمن نیز در حال اجرا هستند و اگر بتوانیم خیران را به نحوی جذب کنیم، ساخت مسکن نیازمندان با سرعت بیشتری جلو خواهد رفت.
مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز آذربایجان شرقی، افزود: با تصمیم هیئت مدیره انجمن، برنامه‌ریزی ما بیشتر به سمت ساخت مسکن در روستاهای محروم در مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی است.
کیومرث سلکی مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز کشور نیز در این نشست با اشاره به اینکه تشکیل بنیاد مسکن به فرموده امام راحل برای ساخت مسکن برای محرومان بود، گفت: هدف امام از تشکیل بنیاد مسکن ایجاد یک ارتباط بین خیران و محرومان برای ساخت مسکن بود.
وی افزود : انجمن خیران مسکن ساز برای تداوم این امر و تمرکز بیشتر بر کار ساخت مسکن برای محرومان با مشارکت خیران در سراسر کشور تشکیل شد و در طی دو سال از تشکیل انجمن در سراسر کشور شاهد اقدامات خوب و موثر در راستای محرومیت‌زدایی و خانه‌دار شدن نیازمندان هستیم.
سلکی، با اعلام اینکه استان آذربایجان‌شرقی ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف به ویژه کارهای خیر دارد، افزود: انجمن خیران مسکن ساز استان آذربایجان شرقی باید با فعالیت‌های بیشتر برای شناسایی و جذب افراد خیر اقدام و نسبت به ساخت مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان تلاش مضاعف کند.
وی با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین اقدام انجمن در کشور خیرپروری و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت خیران در کار ساخت مسکن است و انصافا تعامل خوبی بین بنیاد مسکن و انجمن در سراسر کشور برای تحقق اهداف انجمن وجود دارد.
مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز کشور؛ خواستار تقویت بیشتر انجمن از سوی بنیاد و برقراری ارتباط خوب انجمن با بنیاد و خیران در راستای تحقق اهداف انجمن که همان احداث مسکن محرومان است، شد.
حسینعلی روحانی بازرس انجمن خیران مسکن ساز کشور نیز با تاکید بر اینکه، باید محوریت کار انجمن بر پایه خیران باشد، گفت: تلاش کنید تا با تقویت انجمن در راستای جذب خیران اقدام کنند تا بتوانید در تحقق هدف انجمن که همانا نقش پررنگ خیران در ساخت مسکن ارزان قیمت برای محرومان است، موفق‌تر باشید.
وی افزود : انجمن به‌عنوان یک تشکل مردمی بر اساس قانون، باید مجامع سالیانه خود را برگزار کند و همانند یک شرکت خصوصی دفاتر ثبت حسابداری داشته باشد و در چهارچوب اساسنامه فعالیت کنند.
در ادامه این نشست، مدیران انجمن خیران مسکن‌ساز و دفاتر مشارکت‌های مردمی حساب 100 امام(ره) استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان و کردستان نیز نکته نظرات و برخی مشکلات پیش روی انجمن را بیان کردند و خواستار رفع آنها از سوی مرکز شدند.
انتهای پیام/ح10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول