اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس:

اقلید شهر پایلوت امر به معروف کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس از انتخاب اقلید به عنوان شهر پایلوت و منتخب امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد.

اقلید شهر پایلوت امر به معروف کشور شد
عبدالرضا خوشنویس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در چند سال گذشته طوری در شهرستان اقلید فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاعه داده شده است که باعث شد، بین پنج شهرستان، نمونه و منتخب کشور در این زمینه شود.
خوشنوبس ادامه داد: امروز اقلید با توجه به اینکه آلودگی‌های فرهنگی کمتری دارد، ستاد ویژه‌ای ایجاد شده و تذکر لسانی به دغدغه امام جمعه، مسئولان و  مردم این شهرستان تبدیل شده است.
وی ابراز داشت: شهر دیگری که پس از اقلید برای قرار دادن آن به عنوان پایلوت فریضه امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌ریزی شده، سپیدان است و امیدواریم این مهم به خوبی محقق شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس خاطرنشان کرد: معتقدیم باید طوری برای اشاعه این فریضه مهم برنامه‌ریزی کرد که در شهرهای ما امر به معروف و نهی از منکر به سبد فرهنگ خانواده‌ها اضافه شود.
خوشنویس تصریح کرد: نباید مردم از در اشاعه امر به معروف و نهی از منکر وحشت داشته باشند بلکه باید این وحشت و تلخی را از بین برده و به آشتی و شیرین‌ترین کلام ارتباطی تبدیل کنیم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از آرزوهای ستاد احیای این استان، راه‌اندازی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شیراز بود بیان داشت: این ستاد نیز به تازگی فعالیت‌های خود را آغار کرده و مسئولیت آن به عهده حجت‌الاسلام مرادی امام جمعه موقت شیراز است و دبیری آن را نیز حجت‌الاسلام محمدپور به عهده دارد.
خوشنویش بیان داشت: با راه‌اندازی ستادهای مختلف احیای امر به معروف و نهی از منکر به دنبال این هستیم تا این فریضه مهم را مردمی کنیم نه اینکه بخش‌نامه‌ای و دولتی بخواهیم آن را اشاعه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: باید به سمتی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر حرکت کنیم تا شهروند مسئول را در این زمینه بسازیم.
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول