اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی:

‌بانک‌های عامل طرف قرارداد حج و زیارت ‌مشخص نشده است‌

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: متقاضیان حج عمره از ثبت‌نام در بانک‌هایی که با همین عنوان اقدام به باز کردن حساب میکنند خودداری کنند، چرا که هنوز بانک یا بانک‌های عامل طرف قرارداد حج و زیارت برای این منظور مشخص نشده است.

‌بانک‌های عامل طرف قرارداد حج و زیارت ‌مشخص نشده است‌
مرتضی آقائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه به دلیل مشخص نبودن جزئیات ثبت‌نام جدید عمره متقاضیان باید منتظر باشند، اظهار داشت: هنوز جزئیات ثبت‌نام جدید عمره نهایی و مورد تایید شورای عالی حج قرار نگرفته است.
وی افزود: از جمله جرئیاتی که باید به تصویب شورای عالی حج برسد میتوان به تعیین بانک عامل و برخی سیاست‌گذاریهای دیگر اشاره کرد.
آقائی اضافه کرد: متقاضیان این سفر معنوی از ثبت نام در بانک‌هایی که با همین عنوان اقدام به باز کردن حساب میکنند خودداری کنند چرا که هنوز بانک یا بانک‌های عامل طرف قرارداد حج و زیارت برای این منظور مشخص نشده است.
آقائی از  متقاضیان ثبت نام جدید عمره که علاقه‌مندان تشرف به بیت الله الحرام هستند خواست تا منتظر اطلاعیه‌های بعدی سازمان حج و زیارت که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد باشند.
مدیریت مجموعه حج و زیارت آذربایجان شرقی اظهار داشت: حج و زیارت تلاش میکند تا از بین بانک‌های کشور نسبت به انتخاب مجموعه‌ای اقدام کند که خدمات بهتری برای متقاضیان ارائه میدهند و دسترسی به این بانک‌ها برای متقاضیان در تمام نقاط کشور امکانپذیر باشد.
 آخرین ثبت نام متمرکز عمره در سال 87 صورت گرفته و بعد از سه سال چندی قبل حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و لیالی رئیس سازمان حج و زیارت کشور از آغاز ثبت نام عمره در شهریور ماه و با ودیعه علی الحساب هشت میلیون ریال خبر داده بودند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول