اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین حج و زیارت ایلام خبر داد:

لبیک کارگزاران حج و زیارت به فرمان رهبری

خبرگزاری فارس: جانشین حج و زیارت استان ایلام گفت: کارگزاران حج و زیارت استان ایلام در اقدامی خداپسندانه به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

لبیک کارگزاران حج و زیارت به فرمان رهبری
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسین نیکروش در آیین جمع‌آوری کمک‌های دفاتر کارگزاری حج و زیارت استان ایلام اظهار داشت: به محض دریافت پیام مقام معظم رهبری مبنی بر جمع‌آوری کمک به مردم قحطی‌زده سومالی دفاتر کارگزاری حج و زیارت در استان ایلام اقدام به واریز کمک‌های نقدی خود برای مردم قحطی‌زده سومالی کردند.
وی ادامه داد: این اقدام انسان‌دوستانه باید در دیگر بخش‌های جامعه استان ایلام سرایت کرده و همه خودجوش نسبت به کمک به مردم قحطی‌زده سومالی اقدام کنند.
این مسئول اضافه کرد: این رویداد علاوه بر کمک به مردم سومالی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بوده که بر هر زن و مرد مسلمان واجب است.
نیکروش تصریح کرد: ما نیز به عنوان سربازان ولایت همواره گوش به فرمان رهبری بوده و این بار نیز با لبیک به فرمان معظم له در این عرصه قرار گرفته‌ایم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول