اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن:

داوران بازی‌های نونهالان برای تیم ما پرچم می‌زنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن گفت: در بازی با تیم شهرداری تبریز داوران بازی‌های نونهالان برای تیم ما پرچم می‌زدند.

داوران بازی‌های نونهالان برای تیم ما پرچم می‌زنند
هاشم سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست داریم توجه بیشتری به رقابت‌های فوتبال امید کشور داشته باشند و از داوران باتجربه در این دیدارها استفاده کنند.
وی ادامه داد: در بازی با تیم شهرداری تبریز داور بازی در 30 ثانیه نخست بازی به جای گرفتن پنالتی برای تیم ما به بازیکن تیممان کارت زرد می‌دهد و داوران در این بازی بی‌تجربه و عجول بودند.
سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن تصریح کرد: در چندین بازی است که از مسائل داوری ضربه می‌خوریم و امیدوارم مسئولان فکری به حال داوری این رقابت‌ها کنند.
وی در ادامه به بازی این هفته تیمش در برابر گسترش فولاد تبریز اشاره کرد و افزود: در کمال تأسف شاهد هستیم رقابت‌های لیگ فوتبال امید کشور در فصل امتحانات بازیکنان پیگیری می‌شود و در بازی این هفته خود با این تیم تبریزی پنج بازیکن خود را به همین دلیل در اختیار نداریم.
سلطانی تاکید کرد: با خبر شدیم تیم گسترش فولاد تبریز از وجود چهار بازیکن بزرگسال در ترکیب تیم خود سود می‌برد و برخلاف تیم ما که علاوه بر بازیکنان دانشجو دو بازیکن دیگر خود را هم به دلیل دواخطاره بودن در اختیار نداریم و باید از بازیکنان جوانان خود در این دیدار استفاده کنیم.
وی ادامه داد: به بازیکنان تیمم اعتماد و اعتقاد راسخ و کامل دارم و به طور حتم اطمینان دارم با وجود همت، غیرت و همدلی مثال زدنی که در تیم وجود دارد برای کسب امتیاز در این دیدار به میدان می‌رویم.
سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن بیان داشت: این آخرین بازی تیم ما در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ فوتبال امید کشور است که در جمعه همین هفته و رأس ساعت دو در تبریز برگزار می‌شود.
وی در پایان افزود: رقابت‌های این فصل را تیم فوتبال امید ذوب‌آهن خوب آغاز نکرد و به سپاهان باخت، اما با این وجود امیدوارم این رقابت‌ها را به خوبی به پایان برسانیم.
انتهای پیام/خ20/ط4000    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول