اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 7 دانشگاه آزاد

حفظ ذخایر ژنتیکی دستاورد دانشگاه آزاد است

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 7 دانشگاه آزاد گفت: حفظ ذخایر ژنتیکی کشور از طریق جذب و حفظ جوانان در کشور برای ادامه تحصیل از دیگر دستاوردهای این دانشگاه است.

حفظ ذخایر ژنتیکی دستاورد دانشگاه آزاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، بابک آل‌طاها در نشست عمومی این هفته شورای اسلامی شهر کرمان اظهار داشت: ظهور و ادامه حضور دانشگاه آزاد اسلامی نتیجه همت ملت، دولت، مجلس و در حقیقت نظام جمهوری اسلامی طی 30 سال فعالیت این دانشگاه است.
وی افزود: 30 سال تلاش دانشگاه آزاد شامل سه دهه تثبیت، توسعه و کیفیت‌بخشی است.
رئیس منطقه 7 دانشگاه آزاد بیان داشت: موفقیت‌های این دانشگاه در زمینه تهیه مقالات ISI و کسب رتبه اول مجله علمی ریاضیات در خاورمیانه، کسب رتبه‌های برتر مسابقات ربوکاپ کشوری، ساخت بیش از 20 میلیون متر مربع فضای ساختمانی برای این دانشگاه در کشور، کسب رتبه برتر اقامه نماز در بین 100 سازمان، ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس، کسب یک هزار و 45 مدال ورزشی، وجود یک‌ میلیون و 400 هزار دانشجوی این دانشگاه در کشور از افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.
آل‌طاها تصریح کرد: حفظ ذخایر ژنتیکی کشور از طریق جذب و حفظ جوانان در کشور برای ادامه تحصیل از دیگر دستاوردهای این دانشگاه است.
رئیس ستاد بزرگداشت سی‌امین سال تاسیس دانشگاه آزاد به برگزاری مراسمی ویژه در این زمینه اشاره کرد و گفت: تشکر از همه نهادها، مسئولان و مردم به عنوان حامیان اصلی دانشگاه آزاد از اهداف اصلی این ستاد است.
عیسی سلاجقه رئیس شورای اسلامی شهر کرمان به علاقمندی شورا در ارتباط هر چه بیشتر با دانشگاهیان اشاره کرد و اظهار داشت: اهتمام اعضای این شورا حل مسائل و همکاری هر چه بیشتر با دانشگاه و دانشگاهیان است.
وی از اقدامات این دانشگاه در توسعه فضای علمی کشور در مناطق محروم و دور افتاده و تربیت نیروهای متخصص کارشناس در این مناطق تقدیر کرد.
نامگذاری پل چهارراه جوپاری به نام دانش و یا نامی دیگر، درخواست از شهرداری به منظور برگزاری مراسم پیاده‌روی همگانی ویژه سی‌امین سال تأسیس این دانشگاه، تسریع روند بازسازی معابر شهرک خواجو و استفاده از ظرفیت فکری دانشجویان دانشکده معماری دانشگاه آزاد از جمله پیشنهادهای ارائه شده در این نشست بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول