اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده ستاد راهیان‌نور:

15 هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده ستاد راهیان‌نور گفت: در آبان ماه امسال 15 هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.

15 هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند
رحیم‌ آقایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: طبق روال سال‌های قبل سفر کاروان راهیان‌نور در کشور در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: بر این اساس سفر کاروان‌های راهیان‌نور کشور از آبان ‌ماه امسال شروع شد که این مهم برای نخستین‌بار به صورت برنامه‌ریزی شده شمار زیادی از گروه‌های دانشجویی و اقشار عمومی مردم برای زیارت نقاط حماسی دفاع مقدس شرفیاب شدند. 
این مسئول اضافه کرد: در برنامه‌ریزی که انجام شد قرار بود حدود 30 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی اعزام شوند.
آقایی‌پور تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در غرب کشور و در بازه زمانی 1/8/90 تا 20/8/90نزدیک به 50 درصد محقق شد.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد راهیان‌نور گفت: افزون بر این تعدادی نیز به صورت غیر سازمان یافته در مناطق عملیاتی حضور یافته و از برنامه‌های ستاد بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: اکنون 12 نقطه عملیاتی در غرب کشور از جمله استان کرمانشاه و شش نقطه عملیاتی نیز در استان ایلام در سال 90 شناسایی شده تا سفرهای کاروان‌های راهیان‌نور نیز در این مناطق انجام شود.
این مسئول اضافه کرد: در استان ایلام نقاطی مانند نقطه ایثار در مهران، دیدگاه دشمن در مهران، میمک، قرارگاه حضرت امیر (ع) که همان قرارگاه اصلی رزمندگان دوران دفاع مقدس است و... شناسایی و آماده‌سازی شده است.
آقایی‌پور تصریح کرد: این مناطق آماده اسکان و بازدید کاروان‌های راهیان‌نور بوده و کاروان‌های ‌راهیان‌نور از این مناطق بازدید کرده‌اند.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد راهیان‌نور متذکر شد: این کار نیز برای سال آتی در دستور کار قرار گرفته و قرار است که از آبان ماه سفر کاروان‌های راهیان‌نور آغاز شود.
وی اذعان داشت: نام‌نویسی از علاقه‌مندان برای سفر به مناطق عملیاتی غرب کشور از سال آتی نیز شروع می‌شود و این مهم در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول