اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ۷۰ روز گذشته

درآمد شهرداری شوشتر افزایش چشم‌گیری داشته است

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس شورای شهر شوشتر گفت: درآمد شهرداری شوشتر در ماه‌های گذشته و در مدت 70 روز گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است و شرایط کاملا امیدوار کننده است.

درآمد شهرداری شوشتر افزایش چشم‌گیری داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر گفت: در ماه‌های قبل شهرداری شوشتر با تلاش زیاد تنها می‌توانست 3 میلیارد و 200 تا 3 میلیارد و 500 میلیون ریال درآمد داشته باشد ولی در 75 روز گذشته شهرداری شوشتر ماهانه بیش از 4 میلیارد و 300 تا 4 میلیارد و 400 میلیون ریال درآمد داشته است.
وی افزود: تکریم ارباب رجوع و توجه به قانون در مراجعات مردم باعث شده است تا مردم با شهرداری آشتی مجدد کنند و برای پرداخت مطالبات به شهرداری مراجعه کنند.تحرک بسیار زیاد در سطح شهر شوشتر در پروژه‌های عمرانی باعث رضایت‌مندی مردم در سطح شهرستان شده است و باید تلاش کرد تا در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های موثرتری برداشت.
دهدار با اشاره به تلاش شهرداری به پرداخت مطالبات کارکنان تاکید کرد: در 75 روز گذشته شهرداری شوشتر سه حقوق پرداخت کرده است و این اقدام در شهرداری شوشتر بی‌نظیر است.
نایب‌رئیس شورا شهر شوشتر با تاکید بر اینکه تلاش شهرداری در رفع مشکل بازنشستگان است افزود: شهرداری شوشتر در حال حاضر 510 میلیون ریال برای بازنشسته شدن کارمندان خود پرداخت کرده است که برای رفع کامل این مشکل تنها 190 میلیون ریال باقی مانده است که در هفته‌های آتی پرداخت می‌شود.
وی تاکید کرد: باید قدر آشتی مجدد مردم را با شهرداری دانست و از این اعتماد به دست آمده حراست کرد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول