اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری رخ داد

دستگیری 310 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 310 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین خبر داد.

دستگیری 310 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در تشریح عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در 9 ماهه نخست امسال اظهار داشت: از ابتدای سال جاری با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی استان 25 باند تهیه و توزیع مواد منهدم، 310 قاچاقچی مواد دستگیر و یک هزار و 345 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
وی تصریح کرد: از این مقدار مواد یک هزار و 93 کیلوگرم از نوع تریاک بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 464 کیلوگرم بوده و با رشد 136 درصدی همراه بوده است.
این مقام مسئول ادامه داد: در این مدت، همچنین 142 کیلوگرم ماده مخدر حشیش کشف شده که این رقم در سال گذشته 11 کیلوگرم بوده و شاهد رشد 1175 درصدی در کشف بوده‌ایم.
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در خصوص ماده مخدر شیشه در 9 ماهه نخست سال گذشته 5/5 کیلوگرم کشف داشته‌ایم که این رقم در سال جاری با رشد 483 درصدی به بیش از 32 کیلوگرم رسیده است.
سردار جعفری‌نسب با اشاره به کشف 31 کیلوگرم هرویین از افزایش 254 درصدی کشف این ماده مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: بیش از 45 کیلوگرم نیز سایر مواد مخدر از ابتدای سال کشف شده که نشان از افزایش بیش از 100 درصدی کشف نسبت به سال گذشته دارد.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع کشفیات انواع مخدر نسبت به سال گذشته تاکنون 161 درصد افزایش داشته که نشان از جدیت و تلاش شبانه‌روزی پلیس در مبارزه با مواد افیونی دارد.
فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین از دستگیری 310 قاچاقچی مواد مخدر در 9 ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته 175 نفر بوده که با هوشیاری و سخت‌کوشی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به افزایش 77 درصدی دستگیری سوداگران مرگ در سال جاری دست یافته‌ایم.
انتهای پیام/خ۲۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول