اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی آموزشگاه‌های آزاد

600 گواهینامه مهارت در اردکان صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردکان از صدور 600 گواهینامه مهارت در بخش آموزشگاه‌های آزاد اردکان خبر داد.

600 گواهینامه مهارت در اردکان صادر شد
نادر متألهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: آموزشگاه‌های آزاد شهرستان اردکان از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 600 گواهینامه مهارت برای کارآموزان صادر کرده‌اند.
وی افزود: در این مدت یک ‌هزار و 128 نفر در آموزشگاه‌های آزاد اردکان آموزش‌های فنی و مهارتی فرا گرفته‌اند که برای 602 نفر از آنها گواهی مهارت صادر شده است.
متألهی خاطرنشان کرد: از این تعداد 382 نفر زن و به میزان 115 هزار و 848 نفر ساعت و 746 نفر مرد و به میزان 42 هزار و 774 نفر ساعت آموزش دیده‌اند.
وی بیان کرد: از مجموع کارت‌های مهارت صادر شده 478 کارت مهارت در بخش برادران و 124 کارت مهارت در بخش خواهران صادر شده است.
متأهلین بیشترین استقبال را در رشته صنایع ساختمان با صدور 421 گواهینامه مهارت عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر آموزشگاه‌های آزاد اردکان در هشت رشته آموزشی شامل عمران، مراقبت و زیبایی، فناوری اطلاعات، بهداشت و ایمنی، طراحی و دوخت، صنایع دستی گرایش بافت، خدمات آموزشی و رشته کشاورزی فعالیت می‌کنند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اردکان تعداد آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان را 19 مرکز اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 16 آموزشگاه فعال، دو آموزشگاه غیرفعال و یک آموزشگاه در مرخصی هستند.
متألهی با بیان اینکه 21 مدیر و 40 مربی در این آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کنند عنوان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 32 بازدید از آموزشگاه‌ها و نحوه فعالیت آنها صورت گرفته است.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول