اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای‌ شهر شوشتر:

اقدامات در منطقه 3 شهرداری شوشتر بدون هزینه اعتبار است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اقدامات انجام شده در منطقه 3 شهرداری شوشتر بدون صرف حتی یک ریال اعتبار است.

اقدامات در منطقه 3 شهرداری شوشتر بدون هزینه اعتبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی کوهی ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: اقدامات انجام شده توسط شهرداری در منطقه سه بدون صرف هزینه است و به این دلیل نمی‌توان خرده گرفت که در تعریف پروژه بی‌عدالتی شده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های بدون هزینه شهرداری شوشتر در منطقه 3 افزود: در این منطقه به دلیل خاکی بودن معابر، ماشین‌آلات در آنجا مشغول کار هستند و این فعالیت گریدر و لودر در این منطقه طبق نظر دفتر فنی خود 30 تا 35 درصد کار به شمار می‌آید.
وی تاکید کرد: شن‌ریزی معابر نیز 15 درصد محسوب می‌شود که این شن توسط شهرداری از معادن شهرداری تولید می‌شود و نیز برای این مجموعه هزینه‌ای دربر ندارد.
محمودی‌کوهی خاطر‌نشان کرد: فعالیت‌هایی مانند خرید دو ساعت بزرگ برای مرکز شهر، قرارداد 600 میلیون ریالی برای میدان 17 شهریور و... همگی از محل اعتبارات عمرانی هزینه محسوب می‌شود که در منطقه یک شهرداری در حال انجام است.
وی تاکید کرد: در منطقه 3 شهرداری شوشتر بیش از 5 سال است که حتی یک متر آسفالت نشده است و تعطیلی این پروژه‌ها موجب نارضایتی مردم می‌شود.
خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: صفت ناعادلانه دادن به این اقدامات غیرمنصفانه است و باید در این‌باره تجدید نظر شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول