اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور آب و فاضلاب روستایی آبادان خبر داد

احداث خط انتقال تأسیسات شهید کشتکار در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبادان از احداث خط انتقال تأسیسات شهید کشتکار در روستاهای این شهرستان خبر داد.

احداث خط انتقال تأسیسات شهید کشتکار در آبادان
عبدالمحسن باوی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پروژه خط انتقال تأسیسات شهید کشتکار در قالب سه پروژه و با اعتباری یک میلیارد و 600 میلیون تومانی در روستاهای آبادان در حال اجراست.
وی در خصوص زمان آغاز پروژه گفت: آغاز این پروژه ‌با تأخیر همراه بود اما با این حال تمام تلاش ما بر این است که در زمان تعیین شده یعنی تا پایان سال‌مالی جاری در تیرماه 1391 کار احداث این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.
رئیس آبفار روستایی آبادان افزود: عملیات اجرایی این پروژه طبق شرح موافقتنامه در حال انجام و پیمانکارها مشغول به فعالیت بر روی آن هستند.
باوی در ادامه به دیگر پروژه‎های این طرح اشاره و عنوان کرد: پروژه توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه آب و فاضلاب روستاهای رمیله، شلحه و حاج حسینیه و همچنین پروژه تجهیز و توسعه تأسیسات آب روستاهای شهرستان آبادان از دیگر طرح‌های این پروژه هستند که می‎توان نام برد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 81 روستا در سطح شهرستان آبادان زیر پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی قرار دارند، تصریح کرد: روستاهای دو بخش مرکزی و اروندکنار در شهرستان آبادان با تعداد 11 هزار خانوار و در حدود 60 هزار نفر جمعیت به طور کامل از نعمت آب شرب برخوردار و همگی از مشترکان اداره آب و فاضلاب روستایی هستند.
رئیس آبفای روستایی آبادان همچنین درخصوص شاخص‎های استاندارد بودن آب شرب روستایی خاطرنشان کرد: شاخص‌های کیفیت آب شرب را شبکه بهداشت و درمان برای ما تعیین می‎کند و این شاخص‎ها که در سطح بین‌المللی یکسان هستند شوری یا EC و همچنین کدورت یا NTU را شامل می‎شوند.
باوی ادامه داد: میزان EC در آب شرب شبکه روستایی در حال حاضر در حد مطلوب و به میزان 2 هزار و 700 و میزان کدورت آب نیز در حد استاندارد بین‎المللی و پایین‎تر از پنج NTU است.
وی افزود: این شاخص‎ها به تأیید مسئولان شبکه بهداشت و درمان آبادان رسیده و طبق اعلام آنها در مورد آب شرب شبکه روستایی هیچ جای نگرانی مشاهده نمی‎شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبادان در پایان گفت: تاکنون تعداد 7 هزار اشتراک خانگی و غیرخانگی در شبکه آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبادان واگذار شده ‎است.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول