اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند در مجلس خواستار شد:

ضعف اطلاع‏رسانی جواهرسازی در رودهن برطرف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع ضعف اطلاع‏رسانی در دوره‏های آموزشی جواهرسازی در رودهن شد.

ضعف اطلاع‏رسانی جواهرسازی در رودهن برطرف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین عصر امروز در آیین برگزاری نخستین جلسه از دوره‏های آموزشی ساخت طلا، جواهر و سنگ‏های زینتی در شهر طلا و جواهر رودهن که با حضور عضو هیئت رئیسه اتحادیه تولیدی توزیعی طلا، جواهر و نقره کشور، کارشناسان حوزه صنعت جواهرسازی و جمعی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: دوره‏های آموزشی جواهرسازی رودهن باید ضمن رفع نواقص اطلاع‏رسانی با حضور جمع کثیری از علاقه‏مندان برپا شود.
وی شهر طلا و جواهر رودهن را میعادگاه همه آرزوهای زیبای مردم رودهن خواند و افزود: اگر مردمانی در این جهان هستی تنها حوزه مادی فرهنگ (تمدن)، ثروت، رفاه در آینده، هنر، توسعه کشور و عزتمندی را به عنوان هدف متعالی خود قلمداد می‏کنند، اهالی خطه رودهن می‏توانند در میعادگاهی به نام شهر طلا و جواهر به همه این اهداف و آرزوهای زیبا دست یابند.
رامین از جلوداری ایرانیان در بسیاری از مباحث عملی و فرهنگی جهان سخن به میان آورد و افزود: با نگاهی به صفحات زرین تاریخ ایران اسلامی، جلوداری بزرگان این سرزمین در بسیاری از مباحث علمی، فرهنگی و صنعتی از جمله جواهرسازی بر همگان عیان خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارادت مردم ایران به ولایت فقیه خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بیش از سه دهه پیش از این به پیام امام خود مبنی بر اینکه "ما می‏توانیم" چنان اعتقادی یافتند که حتی بهترین فرزندانشان را نیز نثار انقلاب اسلامی کردند.
وی تصریح کرد: اطاعت از این فرمان امام راحل عظیم‏الشان (ره) که می‏توانست صرفا یک پیام از سوی آحاد میهن اسلامی قلمداد شود، عزت و سربلندی امروز این مرز و بوم را به دنبال داشت.
رامین از پذیرش ایران به عنوان الگوی عملی بیداری اسلامی از سوی افکار جهانیان خبر داد و افزود: امروز افکار جامعه جهانی، ایران را به عنوان الگوی عملی بیداری اسلامی و سنبل مقاومت در مقابل فشار استکبار پذیرفته است.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با قیاسی بین نهضت‏های اسلامی جاری در جهان و انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: هم‏اکنون همه نهضت‏های بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و حتی قلب اروپا همچنان سه دهه از مردمان ایران اسلامی عقب‏تر هستند.
وی ادامه داد: با وجود آنکه عیار انقلاب اسلامی ایران قابل قیاس با هیچ‏یک از تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تاریخ نیست؛ اما تلاش اسلام‏طلبانه در جهان در جای خود ستودنی است.
رامین افزود: امید است مسببان بیداری اسلامی جهان که اضمحلال یک به یک دیکتاتورهای خودکامه را به دنبال داشت، روزی با تاسی از امت ولایی ایران بتواند زمام امور کشورشان را به دست گیرند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول