اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در این استان به منظور ارائه کالاهای ویژه نوروزی مردم در نقاط مختلف این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمان کرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها به مدت 10 روز در نیمه دوم اسفندماه جاری در تمام شهرهای بزرگ این استان با هدف تأمین کالاهای موردنیاز مردم و دسترسی آسان آنان با قیمت مناسب برپا می‌شود.
به گفته وی، کمک به تنظیم بازار استان، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی، افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای موردنیاز شهروندان‌ از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها است. 
این مقام مسئول افزود: در این نمایشگاه‌ها انواع پوشاک، شیرینی، آجیل و خشکبار، میوه، گوشت سفید و قرمز، کیف و کفش مورد نیاز مردم با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.
کرمی بیان داشت: به‌منظور ارائه کالای باکیفیت به مردم، کمیته‏های بازرسی، نظارتی و امنیتی، اجرایی و کیفی بر نحوه خدمات رسانی غرفه‎داران دراین نمایشگاه‌ها نظارت می‌کنند.
وی ادامه داد: برنامه‎ریزی‌های لازم صورت پذیرفته که با نظارت کارشناسان این سازمان، بازرسان و کارشناسان مجامع و اتحادیه‎های صنفی مرتبط کالاهای با کیفیت وارد نمایشگاه شده و قیمت‎گذاری نیز به صورت کامل با نظارت تیم بازرسان صورت پذیرد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردمی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه ویژه ایام  عید در چهارمحال و بختیاری است.
به گفته وی این نمایشگاه دغدغه‌های مردم برای خرید را کم کرده و واحدهای صنفی این استان می‌توانند محصولات خود را در این نمایشگاه‌ها به نحو مطلوب عرضه کنند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این نمایشگاه‌ها نظارت ویژه نمایندگان این سازمان و مجمع امور صنفی صورت خواهد گرفت تا علاوه بر رسیدگی به شکایات، ضمن انجام نظرسنجی و ارزیابی، نقاط ضعف و قوت نمایشگاه‌ها نیز شناسایی شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در کنار ایجاد این نمایشگاه‌ها برای ارائه کالاهای مورد نیاز مردم در ایام عید، فروش فوق‎العاده نیز در این استان به همین منظور صورت می‏گیرد.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول