اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد

6 کشته و مجروح حاصل تصادف رانندگی در جوانرود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در تصادف رانندگی محور روستایی سفید برگ به جوانرود چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

6 کشته و مجروح حاصل تصادف رانندگی در جوانرود
خسرو کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاوه و اورامانات اظهار کرد: دیروز در پی یک فقره تصادف و سقوط یک دستگاه وانت تویوتا دوکابین به داخل رودخانه در محور کوهستانی روستای سفید برگ به جوانرود چهار نفر کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.
وی در مورد علت وقوع حادثه به خبرنگار ما گفت: یخ‌زدگی سطح جاده، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه علت وقوع این حادثه بوده است.
کوثری افزود: این خودرو پس از برخورد به گاردریل لبه پل از ارتفاع شش متری به داخل رودخانه سقوط کرده و بر روی سقف واژگون شده است.
رئیس پلیس راه استان در خصوص علت مرگ سرنشینان خودرو مذکور تصریح کرد: علت واقعی مرگ هنوز برای ما مشخص نیست و منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی در این خصوص هستیم که مرگ بر اثر ضربه وارده به سرنشینان در اثر سقوط بوده یا خفگی در آب علت مرگ آنها بوده است.
کوثری گفت: همه سرنشینان وسیله نقلیه مرد بوده‌اند و طبق آخرین اخباری که به دست ما رسیده است، جراحت مصدومان حادثه سطحی بوده و از مرگ نجات پیدا کرده‌اند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: محوری که حادثه در آن رخ داده یک محور فرعی روستایی دور ‌افتاده بوده و طبیعتاً چنین مسیرهایی را نمی‌توان به وسیله حضور پلیس کنترل کرد لذا لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و سایر قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند.
سفید برگ یکی از روستاهای زیبای بخش کلاشی شهرستان جوانرود است.
انتهای پیام/م30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول