اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی جلسه‌ای صورت می‌گیرد

بررسی راهکارهای مناسب حمل و تحویل اجساد تصادفات برون شهری

خبرگزاری فارس: جلسه‌ای‌ به منظور انجام هماهنگی‌های لازم و حل موارد حقوقی و قانونی حمل و تحویل اجساد تصادفات برون شهری در استان کرمانشاه برای یافتن راهکار مناسب این امر تشکیل می‌شود.

بررسی راهکارهای مناسب حمل و تحویل اجساد تصادفات برون شهری
به ‌گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طهماسب نجفی مدیر‌کل دفتر فنی استانداری ظهر امروز در هفدهمین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل استان کرمانشاه گفت: مواردی را در خصوص اثر‌گذاری مثبت آموزش باید عنوان کرد که اثر‌بخشی این موارد آموزشی که منوط به اجرای مستمر و تکرار است تبدیل به ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی در جامعه شوند.
در این جلسه مقرر شد؛ ستاد مدیریت بحران و مرکز فوریت‌های پزشکی، بررسی‌های لازم را در خصوص انعقاد قرارداد برای حمل مناسب اجساد از طریق بخش خصوصی انجام داده و اعتبار مورد نیاز توسط ستاد بحران تامین و ابلاغ شود.
براساس این گزارش، از دیگر موضوعات مطرح شده تشکیل جلسه‌ای‌ به منظور انجام هماهنگی‌های لازم و حل موارد حقوقی و قانونی حمل و تحویل اجساد تصادفات برون شهری، متشکل از نمایندگان ادارات و سازمان‌های ذی‌ربط که شامل نماینده دادستانی یا دادگستری، پزشکی قانونی، فرماندهی انتظامی، معاونت درمان، فوریت‌های پزشکی و  هلال‌احمر می‌شود، بود تا نسبت به یافتن راهکار مناسب در این خصوص اقدام شود.
این گزارش می‌افزاید: مرکز فوریت‌های پزشکی نسبت به برآورد هزینه به کارگیری دو دستگاه آمبولانس حمل جسد اقدام و نتیجه را به منظور بررسی و پیگیری‌های بعدی به ستاد مدیریت بحران منعکس کند.
همچنین در خصوص رمپ‌های ورود و خروج 8 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، مصوب شد جمعیت هلال احمر نسبت به پیگیری تامین بخشی از هزینه آن اقدام کرده و نتیجه را به منظور طرح در جلسه بعدی به دبیرخانه کمیته ایمنی منعکس کند.
شایان ذکر است، در خصوص احداث پل‌های عابر پیاده قرار شد اداره کل راه و ترابری لیست محل‌های مورد نظر برای احداث پل عابر پیاده را به ترتیب اولویت به ستاد مدیریت بحران منعکس کند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول