اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آمل خبر داد

راه‌اندازی 6 کانون فرهنگی و دینی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل درباره کانون‌های فعال بخش شهری و روستایی گفت: 23 کانون فرهنگی در بخش روستایی و 23 کانون دیگر در بخش شهری فعالیت دارند که شش کانون جدیدالتاسیس دیگر در حال کسب مجوز برای ورود به این عرصه هستند.

راه‌اندازی 6 کانون فرهنگی و دینی در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمد محمدی شب گذشته در نشست هم‌اندیشی مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان که در کانون تخصصی فرهنگی و هنری سجادیه مسجد امام سجاد (ع) برگزار شد، بیان داشت: در عرصه جنگ نرم با فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری، مساجد ما به مکان‌های قدرتمند در راه مقابله با تهدیدات دشمن تبدیل شده‌اند.
وی تصریح کرد: در این بین جذب نوجوانان و جوانانی که می‌خواهند در پناه مسجد باشند بسیار ارزشمند و ماندگار است.
محمدی با اعلام اینکه در شهرستان آمل 46 کانون فرهنگی و هنری مساجد در حال فعالیت هستند، ابراز داشت: باید جوانان در مساجد به همراه هیئت امنا و روحانی محل دست به کارهای بزرگ فرهنگی و هنری در عرصه دین و مذهب بزنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل درباره کانون‌های فعال بخش شهری و روستایی در این شهرستان تصریح کرد: 23 کانون فرهنگی در بخش روستایی و 23 کانون دیگر در بخش شهری فعالیت دارند که شش کانون جدیدالتاسیس دیگر در حال کسب مجوز برای ورود به این عرصه  هستند.
محمدی با اعلام اینکه باید برای همیشه مساجد و حسینیه‌ها را پرشور نگه‌ داریم، یادآور شد: تمام حرکت‌های انقلابی، دینی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از مساجد آغاز شد.
وی با بیان اینکه کانون سجادیه مسجد امام سجاد این شهرستان در بخش مشاوره به کانون تخصصی مازندران تبدیل شده،اذعان داشت: کانون‌های فرهنگی دیگر این شهرستان نیز باید برای تخصصی شدن اقدام کنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول