اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد

جلوگیری از توزیع نیازمندی‌های مجزای نشریات / ممانعت از فعالیت "کانون‌های تبلیغاتی دلال"

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه از این پس جلوی توزیع نیازمندی‌هایی که توسط نشریات و مطبوعات چاپ و به صورت مجزا پخش می‌‌شود،‌ گرفته می‌شود، گفت: از ادامه فعالیت "کانون‌های تبلیغاتی دلال" نیز ممانعت می‌کنیم.

جلوگیری از توزیع نیازمندی‌های مجزای نشریات / ممانعت از فعالیت "کانون‌های تبلیغاتی دلال"
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده عصر یک‌شنبه در نشستی با جمعی از مدیران مسئولان کانون‌های آگهی و تبلیغات با اشاره به بروز مشکلاتی در این حوزه اظهار داشت: طبق امور صورت گرفته و پیرو بررسی‌ها، به زودی با متخلفان در این بخش برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: قصد داریم با تأسی از بندهای قانونی موجود، جلوی توزیع نیازمندی‌هایی که توسط نشریات و مطبوعات چاپ و به صورت مجزا و مستقل توزیع می‌شود را نیز بگیریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان همچنین با اشاره به درخواست‌های مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغات در راستای تشکیل اتحادیه صنفی مستقل افزود: امور مربوط به تشکیل این اتحادیه در دست بررسی و پیگیری است.
مریدی‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر تا زمان تشکیل اتحادیه مقرر شده است کانون‌های مذکور زیر نظر اتحادیه چاپخانه‌داران به فعالیت خود ادامه بدهند.
وی با بیان اینکه اطلاعاتی مبنی بر دلالی برخی از کانون‌های تبلیغاتی در استان برای کانون‌های تبلیغاتی خارج از استان در دست است، گفت: اقداماتی در راستای جلوگیری از بروز و وقوع این امر نیز از طریق رایزنی با مجمع امور صنفی بندرعباس و بخش مربوطه در وزارت فرهنگ صورت گرفته است و در این راستا نیز باید بگویم که در صورت بروز اینگونه موارد با کانون‌های خاطی برخورد می‌شود.
این مسئول مجددا تاکید کرد: هر زمان گزارشی مبنی بر تخلف و فعالیت غیرمجاز در حوزه کانون‌های آگهی و تبلیغات واصل شود،‌ اداره‌کل فرهنگ استان به طور جدی از ادامه فعالیت خاطیان جلوگیری می‌کند.
مریدی‌زاده در پایان گفت: بر این عقیده‌ایم که یک اتحادیه صنفی قوی می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات جزئی را در حوزه کانون‌های تبلیغاتی استان برطرف کند.
در حال حاضر در استان هرمزگان علاوه بر چند نشریه عمومی و شناسنامه‌دار، روزانه توسط موسسات مختلف نیز پیک‌های آگهی و نیازمندی‌های مختلف و متعدد توزیع می‌شود که این امر بعضا مشکلاتی را به وجود آورده است.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول