اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب صورت گرفت

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله شاه‌آبادی با حضور مراجع تقلید

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت آیت‌الله شاه‌آبادی امشب با حضور مراجع عظام تقلید در مسجد اعظم قم برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله شاه‌آبادی با حضور مراجع تقلید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم بزرگداشت آیت‌الله محمد شاه‌آبادی امشب با حضور حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، علوی گرگانی، جوادی آملی و سبحانی برگزار شد.
این مراسم با حضور آیت‌الله امینی، آیت‌الله مومن، آیت‌الله خرازی، آیت‌الله گرامی، آیت‌الله خاتمی، حجت‌الاسلام صدیقی، حجت‌الاسلام فاضل لنکرانی، حجت‌الاسلام موسی‌پور استاندار قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد و دیگر شخصیت‌های حوزوی و عموم مردم قم برگزار شد.
آیت‌الله رضا استادی از اساتید حوزه علمیه قم در این مراسم با تبیین شخصیت علمی، زندگی اخلاقی و دینی آیت‌الله شاه‌آبادی، به نقش این عالم ربانی در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله شاه‌آبادی در دوران انقلاب در حمایت از نهضت امام خمینی سخنرانی‌های فراوانی علیه شاه انجام داد.
وی با اشاره به اینکه این عالم فرهیخته توسط ساواک مورد شکنجه قرار گرفت، گفت: وی در جریان نهضت انقلاب از سال 42 تا سال 57 نقش مهم و اساسی را در روشنگری ابعاد مختلف نهضت امام ایفا کرد.
این استاد حوزه گفت: حوزه علمیه به افرادی همچون این عالم بزرگ بسیار نیازمند است و از دست دادن چنین شخصیت‌هایی ضایعه جبران‌ناپذیری برای حوزه‌های علمیه است.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول