اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

آیت‌الله شاه‌آبادی مروج معارف اسلام بود

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله شاه آبادی را تسلیت گفت.

آیت‌الله شاه‌آبادی مروج معارف اسلام بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور آمده است: عروج ملکوتی عالم وارسته و فقیه مجاهد مرحوم حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ محمد شاه‌آبادی، موجب تاسف و تاثر و اندوه گردید.
در ادامه این پیام آمده است: این فقیه فرزانه، سراسر دوران عمر پر برکت و شریف خویش را در راه نشر، ترویج، ارشاد و تدریس علوم و معارف اسلامی صرف کرده و با تربیت شاگردانی متعهد و مکتبی و تألیف کتب و آثار مختلف دینی و مذهبی، آثار و خدمات ارزشمند و ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند.
در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: اینجانب رحلت جانسوز این عالم ربانی را به محضر قطب عالم امکان، حضرت بقیةالله‌الأعظم أرواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب(دام ظله)، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های محترم علمیه، خاصه بیت شریف آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند تبارک و تعالی طلب مغفرت و علو درجات برای آن فقیه از دست رفته و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند منان مسئلت دارم.
انتهای پیام/خ۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول