اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رجبی:

آیت‌الله شاه‌آبادی دارای جامعیت علمی بود

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز کمتر عالمی را می‌توان یافت که همچون آیت‌الله شاه‌آبادی از جامعیت علمی برخوردار باشد.

آیت‌الله شاه‌آبادی دارای جامعیت علمی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمود رجبی عصر امروز در حاشیه تشییع پیکر مطهر آیت‌الله شاه‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این عالم ربانی در علوم مختلف سرآمد بود، گفت: آیت‌الله شاه‌آبادی در فلسفه، عرفان، فقه و اصول تبحر ویژه‌ای داشت.
وی با اشاره به اینکه آیت‌الله شاه‌آبادی از شخصیت‌های برجسته حوزه‌های علمیه به شمار می‌رفت، تاکید کرد: آیت‌الله شاه‌آبادی در معنویت و اخلاق الگویی تمام عیار به شمار می‌رفت و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیت‌الله شاه‌آبادی همچنین در عرفان و توجه به مسائل معنوی نیز بهترین الگو برای طلاب به شمار می‌روند و طلاب می‌توانند زندگی این عالم فرهیخته را سرلوحه خود قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله شاه‌آبادی در بعد علمی دارای بسط بود، گفت: امروز کمتر عالمی را می‌توان یافت که همچون آیت‌الله شاه‌آبادی از جامعیت علمی برخوردار باشد.
رجبی با اشاره به ارادت امام راحل به پدر آیت‌الله شاه‌آبادی گفت: درگذشت این عالم فرهیخته برای حوزه‌های علمیه ضایعه‌ای بزرگ به شمار می‌رود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول