اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زیراب:

پیمانکاران 4 بانده شدن سوادکوه ضعیف عمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زیراب با تاکید بر فعال‌تر شدن شرکت‌های حاضر در چهار بانده شدن محور سوادکوه، گفت: دو روگذر در شهر زیراب ایجاد می‌شود.

پیمانکاران 4 بانده شدن سوادکوه ضعیف عمل می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، نرگس کمالی ظهر امروز در بازدید از روند فعالیت‌های شرکت‌های پیمانکار طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه با اشاره به وجود حدود هشت کیلومتر از محور تهران ـ شمال در شهر زیراب، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده شاهد ضعف این شرکت‌ها در اجرای پروژه‌ها هستیم.
رئیس شورای شهر زیراب تصریح کرد: برای چهار بانده شدن محور سوادکوه زمین‌های درون شهری مجاور جاده ترانزیتی سوادکوه در حال ارزیابی برای خرید از صاحبان زمین است.
کمالی با تاکید بر اینکه بیش از 100 کیلومتر از راه ترانزیتی تهران ـ شمال در شهرستان سوادکوه قرار دارد، گفت: در تعطیلات مختلف سال شاهد ترافیک سنگین همراه با تصادفات مختلف در این محور هستیم که تسریع اقدامات مختلف برای چهار بانده شدن همه این محور را دو چندان می‌کند.
وی به تصادفی بودن بخشی از جاده منتهی به شهر زیراب اشاره کرد و گفت: در قسمت ورودی شهر زیراب از طرف کردآباد و تغییر ناگهانی عرض جاده و ناآگاهی برخی رانندگان، شاهد تصادفات سختی در آن بوده‌ایم که در سدبندی و عملیات فنی چهار بانده شدن محور در این نقطه، ضعف‌هایی را مشاهده می‌کنیم.
به گزارش فارس، وی به ایجاد دو روگذر در شهر زیراب اشاره کرد و در پایان گفت: این روگذرها در ایستگاه مینی‌بوس و روبه‌روی هنرستان ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول