اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دشتی خبر داد:

چاپ فرهنگ سخنان پیامبران الهی

خبرگزاری فارس: مسئول موسسه فرهنگی تحقیقاتی امیرالمومنین(ع) از چاپ جلد جدیدی از نهج‌الحیات در قالب فرهنگ سخنان پیامبران الهی خبر داد.

چاپ فرهنگ سخنان پیامبران الهی
حجت‌الاسلام محمدمهدی دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تاسیس موسسه فرهنگی تحقیقاتی امیرالمومنین(ع) در سال 67 اظهار کرد: این موسسه پیرامون نهج‌البلاغه و امیرمومنان(ع) به فعالیت می‌پردازد تا خدمتی به جهان تشیع داشته باشد.
وی به فعالیت‌های پژوهشی موسسه فرهنگی و تحقیقاتی امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و افزود: درس‌هایی از نهج‌البلاغه، مجموعه بینش توحیدی، مجموعه تاریخ سیاسی رهبران معصوم(ع)، مجموعه آشنایی با نهج‌البلاغه و دائرة‌المعارف بزرگ نهج‌البلاغه از جمله فعالیت‌های پژوهشی این موسسه است.
مسئول موسسه فرهنگی تحقیقاتی امیرالمومنین(ع) ابزار و وسایل تحقیق در علوم اسلامی، سیری در تفکر مادی، فلسفه اجتهاد و تقلید، مذهب روشنفکری، مسئولیت تربیت، تجارت معنوی و شنیدنی‌های سفر حج را از آثار منتشر شده موسسه ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: نهج‌الحیات، جنگ و صلح در نهج‌البلاغه، حکومت در نهج‌البلاغه، رهاورد قیام عاشورا، رابطه دین و سیاست از دیدگاه نهج‌البلاغه، ویژگی مبارزات حضرت زهرا(س) و روش‌های بررسی مکتب‌ها از جمله آثار در دست تدوین موسسه است.
دشتی از چاپ نهج‌الحیات در قالب فرهنگ سخنان پیامبران الهی خبر داد و افزود: نهج‌الحیات مجموعه 15 جلدی بوده که شامل فرهنگ سخنان پیامبران الهی تا امام زمان(عج) است.
وی تصریح کرد: تاکنون نهج‌الحیات در قالب فرهنگ سخنان پیامبراکرم(ص)، حضرت زهرا(س)، امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و امام زمان(عج) چاپ شده است.
مسئول موسسه فرهنگی تحقیقاتی امیرالمومنین(ع) عنوان کرد: این مجموعه دارای فهرست موضوعی و ترجمه روان است تا همه اقشار بتوانند از آن استفاده کنند.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول