اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 دی ماه

همایش شعر عاشورایی در ساوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری هفتمین همایش شعر عاشورایی در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

همایش شعر عاشورایی در ساوه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، علی شعبانی اظهار کرد: به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش برای هفتمین سال متوالی همایش شعر عاشورایی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و حوزه فرهنگی شهرداری شهرستان ساوه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این همایش شعرای شهرستان ساوه، استان مرکزی و تعدادی از شعرای مطرح شعر آیینی کشور همچون سیدحمیدرضا برقعی از قم، هادی جانفزا از کرج، محمود حبیبی از تهران و مهدی رحیمی از دلیجان به قرائت تازه‌ترین سروده‌های خود خواهند پرداخت.
شعبانی خاطر نشان کرد: هفتمین همایش شعر عاشورایی 21 دی ماه سال جاری در محل سالن سلمان ساوجی برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه اضافه کرد: در این همایش از تعدادی از شعرای پیشکسوت و پیر غلامان حضرت سیدالشهدا(ع) تقدیر به عمل می‌آید.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین از برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس بسیج استان مرکزی در ساوه خبر داد.
بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی، معاون سیاسی فرمانداری و جمعی از مسئولان و هنرمندان شهرستان ساوه برگزار شد، از 10 هنرمند برگزیده با اهدا لوح و هدایای نقدی تقدیر شد.
نفرات برگزیده نخستین جشنواره عکس بسیج استان مرکزی علاوه بر دریافت جوایز نقدی به مرحله کشوری جشنواره که بهمن سال جاری در بوشهر برگزار می‌شود، راه یافتند.
همچنین نمایشگاه آثار منتخب نخستین جشنواره عکس بسیج استان مرکزی نیز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان ساوه با موضوعات انسان و پایداری، انسان و سازندگی و آیین و سنن در حاشیه مراسم اختتامیه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه دایر شد.
309 اثر از 46 هنرمند عکاس به دبیرخانه نخستین جشنواره عکس بسیج استان مرکزی ارسال شد که پنج اثر برگزیده و 30 اثر به نمایشگاه راه یافته بودند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول