اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

آقای استاندار قضاوت زود است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در واکنش به سخنان استاندار فارس در مورد عدم استفاده از ظرفیت‌های شهر شیراز گفت: جناب آقای استاندار هنوز مدت بسیاری از حضور شما در فارس نمی‌گذرد و به نظر می‌رسد برای قضاوت زود است.

آقای استاندار قضاوت زود است
به گزارش خبرگزرای فارس از شیراز علی زحمت‌کش بعد از ظهر امروز در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در واکنش به سخنان استاندار فارس مبنی بر عدم پاسخگویی شورای شهر و شهرداری شیراز اظهار داشت: شورای شهر شیراز در طول سه دوره فعالیت خود تا کنون تصمیمات مهم و خوبی گرفته و کارهای بزرگی انجام داده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: الگوی شیراز را مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) مشخص کرده‌اند و ما در شورای شهر هر تصمیمی که می‌گیریم رعایت این جایگاه را داریم و همواره مورد توجه قرار می‌دهیم.
وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر شیراز همواره پاسخگوی مردم هستند بیان کرد: شهرداری و شورای شهر شیراز همواره از تذکرات، هدایت‌ها و پیشنهادهای مردم حمایت می‌کنند.
زحمت‌کش با اشاره به جمله استاندار فارس که مطرح کرده بود، کاش قدری از فشارهای استانداری بر شورای شهر وارد می‌شد، تصریح کرد: ای کاش برخی از فشارهای شهروندان به استانداری وارد می‌شد چراکه ما روزانه با گروه‌های ویژه و افرادی مواجه هستیم که مشکلات بسیاری دارند.
وی گفت: آقای استاندار گفته‌اند یک روز سوار اتوبوس شویم و از پروژه‌های مهم شیراز بازدید کنیم و ما در شورای شهر و شهرداری شیراز این آمادگی را داریم که با پای پیاده کنار ایشان حرکت کرده و از پروژه‌ها بازدید کنیم، زمانی پیاده بازدید کنیم هر چیزی را می‌بینیم چراکه بخشی از امور مربوط به شهرداری و بخش عظیمی مربوط به سایر دستگاه‌هاست.
زحمت‌کش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریکی شهر در ساعات شب گفت: شهر شیراز در ساعات نخستین شب به سمت تعطیلی می‌رود و با توجه به اینکه شهر باید در شب نیز برای شهروندانی که از کار روزانه خسته هستند و برای تفریح به سطح شهر می‌آیند، جذابیت داشته باشد و وضعیت نور شیراز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: باید با افزایش نور در اماکن تفریحی و تاریخی و همچنین میادین و ساختمان‌های مهم شهر فضای امنی را برای شهروندان مهیا سازیم.
رئیس شورای شهر شیراز در پایان خواستار افزایش نورپردازی‌های ساختمان‌ها و میادین شهر شد و در این راستا به شهردار پیشنهاد داد تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که با در نظر گرفتن تخفیف برای متقاضیان مجوز ساخت و ساز برای ساختمان‌های بزرگ نیز متعهد شوند بحث نورپردازی در راستای امنیت و جذابیت بیشتر شهر را مورد توجه قرار دهند به این معنا که مجوز بر اساس تعهد آنها ارائه شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول