اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

شهرداری جولانگاه مسائل سیاسی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: نباید از شهرداری برای رسیدن به اهداف سیاسی استفاده کرد و این ارگان خدماتی نباید به جولانگاه سیاسی تبدیل شود.

شهرداری جولانگاه مسائل سیاسی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش‌زر در همایش معاونان فنی و عمرانی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، به مشکلات شهرداری‌ها در سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری‌ها با مشکلات اساسی روبه‌رو هستند که این مشکل به نظام اداری کشور مربوط می‌شود.
وی افزود: نظام خدماتی کشور باید به مدیریتی واحد دست یابد و دولت توزیع خدمات را در شهر به عهده شهرداری بگذارد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مشکلات بسیاری در زمینه مدیریت شهری وجود دارد که این مشکلات،‌ ناشی از نبود مدیریت واحد است.
وی در ادامه تصریح کرد: هنگامی که برای اداره شهر مدیریت شهری به صورت واحد وجود ندارد، آیا می‌توان به نتایج مطلوبی دست یافت؟
حجت‌الاسلام والمسلمین آتش‌زر بر لزوم تاسیس اتحادیه شهرداری‌ها تاکید کرد و بیان داشت: با تاسیس اتحادیه شهرداری‌ها بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرداری‌ها محلی برای ارائه خدمت هستند، تصریح کرد: شهرداری‌ها محلی برای ارائه خدمات اجتماعی به مردم هستند و نباید به جایگاهی سیاسی تبدیل شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر به کسانی که از شهرداری به عنوان محلی برای اهداف سیاسی استفاده می‌کنند هشدار داد و گفت: نباید از شهرداری به عنوان سکوی سیاسی استفاده کرد چرا که شهرداری تنها ارگانی است که به صورت مستقیم به مردم خدمت می‌کند.
وی با بیان اینکه شهرداری از مردم بابت خدمات مختلف هزینه دریافت می‌کند، ابراز کرد: این ارگان خدماتی نباید برای اشخاص مختلف تبدیل به جولانگاه سیاسی شود.
آتش‌زر با اشاره به هم‌اندیشی معاونان شهرداری کلان‌شهرهای کشور اضافه کرد: این جلسات اگر به صورت برنامه‌ریزی شده صورت بگیرد، می‌تواند در برنامه‌ریزی شهری بسیار مفید باشد.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول