اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 39

دشمن می‌خواهد مردم را از انتخاب اصلح دور کند

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: دشمن با فرافکنی می‌خواهد مردم را از اصل انتخابات و انتخاب اصلح دور کند.

دشمن می‌خواهد مردم را از انتخاب اصلح دور کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در جلسه توجیهی اعضای هیئت اجرایی حوزه انتخابیه نور و محمودآباد در محل سالن همایش دانشگاه تربیت مدرس این شهرستان بر تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
وی با اشاره به منطقه‌ای و شهرستانی بودن انتخابات مجلس، قومیت‌گرایی و منطقه‌گرایی را دخیل دانست و ابراز داشت: انتخابات مجلس به مراتب دقت بیشتری نیاز دارد، زیرا نمایندگان منتخب در تصویب قانون رای و نظر دارند.
 
* صیانت از آرای مردم
فرماندار نور بر انتخاب افراد متعهد هیئت اجرایی در سر صندوق‌های رای تاکید کرد و بیان داشت: وظیفه ما صیانت از آرای مردم به دور از اختلاف سلیقه‌ها و اعمال نظرها است و اعضای صندوق باید افرادی باشند که خدای نکرده وابستگی به فرد خاصی نداشته و اعمال نظر نکنند.
مشایخی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب تهدیدات فراوانی را علیه انتخابات در نظر گرفتند از جمله تشدید قومیت‌گرایی و محلی‌گرایی که مانور زیادی روی آن دارد تا مردم مشغول به خود شوند و از اصل انتخابات و انتخاب اصلح دور شوند.
وی ادامه داد: رفتارهای انتخاباتی ما باید به‌گونه‌ای باشد که مردم حسن نیت را در ما مشاهده کنند و بدانند رای آنها حایز اهمیت است و هیچ چیز دیگری برای ما مهم نیست.
فرماندار نور اظهار امیدواری کرد با دقت در انتخاب افراد انتخابات خوب و سالمی را در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد شاهد باشیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول