اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مرکز تخصصی مهدویت

«نگین آفرینش» منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب «نگین آفرینش» شامل درسنامه دوره مقدماتی معارف مهدویت از سوی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم به بازار چاپ و نشر کشور ارائه شد.

«نگین آفرینش» منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در کتاب «نگین آفرینش» درس‌نامه دوره تخصصی مهدویت با هدف ارائه روشی آموزشی به دانش پژوهان فعال در عرصه مهدویت با قلم محمد مهدی حائری‌پور، مهدی یوسفیان و محمد امین بالادستیان ارائه شده است.
از ولادت موعود تا شهادت امام عسکری(ع)، معرفی امام مهدی (عج) به شیعیان، معجزات و کرامات، پاسخگویی به سئوالات، دریافت هدایای مادی، نماز بر جنازه پدر و... از جمله مطالب مطرح شده در کتاب «نگین آفرینش» به شمار می‌رود.
در بخش معجزات و کرامات این کتاب می‌خوانیم: یکی از فرازهای خواندنی زندگی امام مهدی(عج) در سال‌های نخستین تولد و پیش از دوران غیبت، معجزه‌ها و کرامت‌هایی است که به وسیله آن حضرت انجام گرفته است. این نوشته در تلاش است تا به این بخش از زندگی آن حضرت که معمولا مورد غفلت واقع شده است بپردازد.
همچنین در بخش پاسخگویی به سئوالات این کتاب نیز آمده است: آخرین ستاره درخشان آسمان امامت در همان سال‌های آغاز زندگی به سئوالات شیعیان در موارد گوناگون پاسخ‌های محکم و قانع کننده‌ای می‌داد بنابراین در این نوشتار سعی شده نمونه‌هایی از روایاتی که در این زمینه وارد شده است نقل شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول