اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات

تبلیغات سالم زمینه حضور حداکثری فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: تبلیغات سالم نامزدهای انتخابات زمینه برای حضور حداکثری اقشار مختلف مردم فراهم می‌کند.

تبلیغات سالم زمینه حضور حداکثری فراهم می‌کند
محمدعلی پرتویی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سردشت اظهار داشت: نامزدهای انتخابات پیش‌رو باید بیش از بیش به اصول انتخابات سالم و نظام‌مند توجه کنند چرا که در این صورت بین اقشار مختلف جامعه انگیزه زیادی برای مشارکت حداکثری در انتخابات ایجاد می‌شود.
وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید از طریق گام برداشتن در مسیر تبلیغات صحیح و اصولی همچنین حفظ شخصیت طرف مقابل و رعایت حقوق رقیب‌ها در برانگیختن شور و شوق و احساسات مردم برای شرکت در انتخابات سهیم شوند چرا که در این صورت انتخاباتی با شکوه و به یاد ماندنی در سطح کشور برگزار خواهد شد.
این مسئول به لزوم آشنا شدن کاندیدها به حدود اختیارات و وظایف‌شان اشاره کرد و گفت: فقدان آگاهی به قانون، وظایف و اختیارات بین تعدادی از نامزدها و عدم آشنایی نسبت به قوانین و مقررات متاسفانه منجر به بروز مشکلاتی در سطح جامعه می‌شود بر این اساس می‌طلبد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در راستای کسب آگاهی‌های مورد نیاز گام برداشته و با التزام عملی به قوانین موجود برای برقراری جوی آرام در فضای انتخاباتی جامعه تلاش کنند.
وی تصریح کرد: چنانچه نامزدهای انتخابات از قوانین موجود به عبارتی وظایف قانونی نماینده مجلس اطلاعات کافی کسب کنند به مطرح کردن وعده‌های غیرعملی و غیرممکن دست نمی‌زنند و در چارچوب حدود صلاحیت و اختیارات‌شان برنامه‌هایی تنظیم کرده و به مردم اعلام کنند به دنبال آن مردم آگاهانه نسبت به انتخاب فرد مورد نظر خود بین کاندیداها مبادرت خواهند کرد.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و براساس معیارهای قانونی یکی از ویژگی‌های حکومت‌های مبتنی بر دموکراسی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه وقوع این مسئله در کشورمان شاهد هستیم.
پرتویی تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه اعم از بی‌سواد و تحصیلکرده با شرکت کردن در انتخابات برای رقم خوردن سرنوشت کشور به مدت چهار سال سهیم می‌شوند به طوری که این مسئله یکی از مهم‌ترین و بارزترین نتایج استقرار حکومت است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول