اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید بستک:

بستک نیازمند ایده‌های نو است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک از مسئولان خواست با ارائه ایده‌ها و ابتکارات نو، زمینه رشد و توسعه این شهرستان را فراهم آورند.

بستک نیازمند ایده‌های نو است
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با بر شمردن ویژگی‌های "مدیریت جهادی" اظهار داشت: مسئولان باید تواضع و فروتنی را اصول اخلاقی خود قرار دهند.
وی ادامه داد: تمام کارگزاران دستگاه‌های اجرایی، باید علاوه بر تلاش برای رفع کاستی‌ها و تحقق مطالبات مردم، خود را خدمتگزار مردم بدانند و در برخورد با آنها تواضع و فروتنی را از اصول اخلاقی خود قرار دهند.
فرماندار بستک بر لزوم شناخت مشکلات شهرستان توسط مدیران تاکید کرد و افزود: همه مسئولان باید با هم اندیشی ضمن ایجاد پویایی، تحرک و افزایش کارایی و بازدهی در حوزه مدیریت خود، با ارائه ابتکارات و ایده‌های نو به رشد و توسعه شهرستان در بخش‌های مختلف کمک کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک خدمتگزاری بی‌منت و صادقانه به مردم را یکی از    شاخصه‌های اساسی و معیار سنجش کارآمدی مدیران در نظام اسلامی خواند و اذعان داشت: هر مدیری که در هر دستگاه و نهاد اجرایی منصوب می‌شود باید این نکته را بداند که فرصت خدمتگزاری بسیار کوتاه است و باید با عزمی راسخ و بسیجی‌وار تنها در اندیشه خدمت به مردم باشد.
وی در ادامه اهمیت انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری را نیز یادآور و ابراز داشت: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی به شکرانه نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری پرشور در انتخابات داشته و دارند و همیشه ضد انقلاب و استکبار را از فکر دست‌درازی به آرمان‌های نظام مایوس می‌کنند.
رئیس شورای اداری شهرستان بستک گفت: با اطمینان اعلام می‌کنیم که انتخاباتی سالم، پرشور و در شأن مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان برگزار می‌شود.
قناعتی با اشاره به اینکه نباید آخرت خود را فدای دنیای دیگران کنیم، تصریح کرد: تمامی مدیران شهرستان به دور از هرگونه جانبداری و حمایت، تمامی تلاش خود را برای حضور گسترده و حداکثری مردم به کار گمارند.
وی در ادامه عنوان داشت: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم که به عنوان خادمان و خدمتگزاران آنها به احدی اجازه ایجاد خدشه در روند برگزاری انتخابات را نمی‌دهیم و از هیچ تخلفی نمی‌گذریم.
فرماندار بستک گفت: دشمنان نظام و انقلاب دست از توطئه علیه کشور بر نمی‌دارند و همواره به دنبال فرصت برای دشمنی با این ملت هستند و به همین دلیل باید شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم که حضور گسترده مردم در انتخابات، مانع تحرک دشمن و باعث ایجاد یاس و سرخوردگی آنان شود.
مدیر آبفا شهری بستک نیز در ادامه پیرامون وضعیت آبرسانی به مسکن مهر توضیحاتی داد.
عبدالله خطیب‌زاده در این راستا گفت: از 264 واحد تعاونی نخل و آفتاب به 224 واحد، از 428 واحد تعاونی آشیانه به 126 واحد و از تعداد 24 واحد تعاونی جهاد کشاورزی به 24 واحد انشعاب واگذار شده است و در صورت ارائه تقاضای انشعاب مشکلی برای واگذاری انشعاب نداریم.
همچنین رئیس اداره برق شهرستان نیز از برق‌رسانی به واحدهای تعاونی نخل و آفتاب و فاز دوم مسکن مهر تا دهه مبارک فجر خبر داد.
محمد باقری افزود: در راستای اجرای عملیات برق‌رسانی اعتباری معادل 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به فاز دوم مسکن مهر آشیانه و 1 میلیارد و 493 میلیون ریال به مسکن مهر نخل و آفتاب اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول