اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کانون بسیج حقوقدانان خواهر سیستان و بلوچستان:

جذب بسیج حقوقدان گامی برای تحقق بسیج ده‌ها میلیونی است

خبرگزاری فارس: سرپرست کانون بسیج حقوقدانان خواهر سیستان و بلوچستان گفت: جذب بسیجیان حقوقدان گامی برای تحقق بسیج ده‌ها میلیونی است.

جذب بسیج حقوقدان گامی برای تحقق بسیج ده‌ها میلیونی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، معصومه نوری ظهر امروز در نشست انجمن صالحین بسیج حقوقدانان خواهر استان در سالن شهید بهشتی دادگستری اظهار داشت: مهم‌ترین اهداف این قشر دفاع همه جانبه از انقلاب و دست‌آوردهای آن و اجرای منویات حضرت امام و حضرت امام خامنه‌ای است.
وی ضمن تشریح اهداف تشکیل بسیج حقوقدانان بیان کرد: زمینه‌های لازم برای جذب خواهران حقوقدان در این منطقه فراهم شده و کانون بسیج حقوقدانان خواهر استان در این زمینه آمادگی جذب و به کارگیری این افراد را دارد.
وی ارتقای معرفت دینی، بصیرت سیاسی و روحیه خدمتگزاری، توسعه فرهنگی و تفکر بسیجی و تقویت روحیه همیاری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و پیاده سازی سیاست‌های، طرح‌ها و برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان استان در اجرای فعالیت‌های جذب، آموزش و ساماندهی، حفظ و انسجام و به کار‌گیری حقوقدانان بسیجی را از دیگر اهداف این کانون برشمرد.
نوری ادامه داد: تحلیل تحولات داخلی و به ویژه بیانات امام خامنه‌ای پیرامون جایگاه زن در اسلام و خانواده از موضوعات مطرح شده در این نشست بود و مقرر شد در این زمینه بیانات ارزشمند و مطالعات وسیعی صورت پذیرد.
بررسی مسائل خاص زنان استان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که در جلسات آینده به آن پرداخته می‌شود.
در ادامه مقرر شد اعضای کانون مقالات علمی خود را زیر عنوان" چندهمسری در سیستان و بلوچستان تا تاریخ 17 بهمن ماه به دبیرخانه ارسال کنند.
 انتهای پیام/صا30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول