اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

معاونان فرماندار دیلم منصوب شدند

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی استاندار بوشهر، محمدحسن میرجهانمردی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی و عبدالرضا علی‌نیا به عنوان معاون عمرانی فرماندار دیلم منصوب شدند.

معاونان فرماندار دیلم منصوب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر چهارشنبه شب در آیین معرفی معاونان فرماندار دیلم گفت: تجربه نشان داده است هر کجا مردم در صحنه حضور داشته باشند دشمن ناامید می‌شود و صیانت از آرای مردم از جلوه‌های عبادت محسوب می‌شود.
محمدحسن شنبدی در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات به عنوان حماسه‌ای مردمی و مظهر مردم سالاری دینی به شمار می‌رود. معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر تصریح کرد: انتخابات یک سرمایه‌گذاری برای امنیت کشور محسوب می‌شود و باید این انتخابات به گونه‌ای رقم بخورد که موجب ناامیدی و یأس در دل دشمنان شود.
وی همچنین خاطر نشان کرد: دشمن در حال حاضر تحلیل خاص خود را روی این انتخابات معکوس کرده و بیشترین تحرکات خود را در این زمینه نشان می‌دهد که مردم باید همچون گذشته با بصیرت و هوشیاری برنامه‌های آنان را خنثی کنند.
امام جمعه دیلم نیز در این آیین گفت: مدیری می‌تواند امور را بهبود بخشد که نسبت به کار و مسئولیتش حساس باشد.
حسینی بوشهری با بیان اینکه هر مدیری شایسته مسئولیت نیست، افزود: برای هر مجموعه‌ای نمی‌توان هر مدیری را انتخاب کرد و مدیر باید دارای ایمان، تقوا، تخصص و هنر باشد.
امام جمعه دیلم مدیریت را زینت مسئولیت برشمرد و گفت: نباید مسئولیت برای مدیران زینت تلقی شود و مدیر موفق باید سلیقه‌های مختلف را در سازمان همسو و وحدت را برقرار کند.
فرماندار دیلم نیز در این جلسه گفت: با توجه به شکل‌گیری دو معاونت سیاسی اجتماعی و عمران در فرمانداری امیدواریم بتوانیم در حل مشکلات فعال‌تر از گذشته حرکت کنیم.
ماشاءالله احمدی دیلم افزود: ستاد انتخابات شهرستان دیلم با تشکیل چند جلسه و انتخاب اعضای خود فضای شهرستان را در جهت برپایی انتخاباتی پرشور و حداکثری آماده کرده است.
فرماندار دیلم افزود: از 16 نفر ثبت نام داوطلب نمایندگی شش نفر از شهرستان دیلم کاندیدا شده‌اند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول