اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور/

ابومسلم مشهد به مصاف شهرداری اراک می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ابومسلم مشهد در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهرداری اراک می‌رود.

ابومسلم مشهد به مصاف شهرداری اراک می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این دیدار در چارچوب هفته هشتم گروه الف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در شهر اراک برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های ابومسلم مشهد و شهرداری اراک از ساعت 14 به مصاف هم می‌روند.
تیم ابومسلم مشهد که در دو، سه هفته اخیر نتوانسته بود با کاظم غیاثیان نتیجه بگیرد بعد از تغییر سرمربی خود و آمدن خداداد عزیزی با تیمی متحول شده مقابل تیم دوم جدول گروه الف رقابت‌های لیگ آزادگان قرار می‌گیرند.
شاگردان خداداد عزیزی که در هفت هفته گذشته تنها هشت امتیاز کسب کرده‌اند برای اینکه شانس خود را برای صعود به لیگ برتر حفظ کنند نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارند و تیم شهرداری اراک نیز با توجه به اینکه در رده دوم قرار دارد نمی‌خواهد این رده را از دست بدهد و به دنبال پیروزی در این دیدار است.
هم اکنون تیم ابومسلم مشهد با هشت امتیاز در رده هشتم گروه اول لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارد و تیم شهرداری اراک در رده دوم و پس از تیم مدعی پیکان قزوین است.
همچنین تیم فوتبال ابومسلم مشهد در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور دوشنبه هفته آینده در مشهد میزبان تیم شاهین بوشهر است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول